
עונג שבת, אוירה, משפחתיות – קמפיין השבת של רמי לוי יוצא לדרך
טוב לומר בכל קניה והכנה: "לכבוד שבת קודש"
מכירים את הרגע הקסום הזה בו הבית עובר למצב רגוע, שולחן ערוך, נרות דולקים, שלוות עולמים… זמן כניסת שבת.
עוד באתר:
מדי שבוע מתרחש אותו טקס קטן אך עוצמתי: השולחן נערך, ריח החלות הטריות והמאכלים המיוחדים ממלא את הבית, וכולם עוצרים את המירוץ של השבוע כדי להתחבר למה שחשוב באמת – לקדושה, למשפחה, למסורת ולמנוחה של השבת.
בדיוק את הרגע הזה בחרה רשת רמי לוי שיווק השקמה לשים במרכז הקמפיין החדש שלה כדי שכל משפחה תוכל להכניס את השבת בכבוד וברוגע – עם הסל הזול במדינה.
הסיפור המשפחתי הזה עומד בלב קמפיין השבת החדש שהנושא קרוב במיוחד לליבו של רמי לוי: "מאז ומתמיד השבת סימלה עבורי את מה שחשוב באמת – המשפחה, השורשים, החיבור למסורת, מוסיף רמי ואומר: "המטרה והזכות שלי היא שכל משפחה בישראל תוכל לחוות שבת מכובדת, שופעת ומלאה בטעם מבלי להיכנס להוצאות כבדות."
ברשת רמי לוי מבינים כי בעידן בו מחירי השוק יקרים הערך העליון הוא לאפשר לקונים למלא, למלא, מלא ולהישאר עם כסף בכיס.
במהלך הקמפיין הרשת תציע סל שבת עשיר עם שפע מוצרים טריים במחירים הזולים ביותר כגון:
דגים טריים, בשרים מובחרים, יינות איכותיים, סלטים, מגוון מוצרי המותג הפרטי בכשרויות מהודרות
מוזמנים להצטרף לסיפור השבת ולהוסיף את סיפור השבת המשפחתית שלכם ולהנות ממדבקות השבת הייחודיות המצורפות.
"השבת היא המתנה הכי יפה שיש לנו כעם. בקמפיין הזה אנחנו מזמינים את כולם לפתוח שולחן, לפתוח את הלב וליהנות מהטוב ביותר במחיר הוגן."