
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
מעדני הפרשה
מהחטיפה ועד ההכרזה
תיעודים מהשטח
נוכל נותר נוכל
ומיהו "בחור טוב"
אחרי שנה
כלא 10
סמוטריץ' לא מבין
ב-90 יום
המעצר והתנאים
מצמרר
תפנית בבית המשפט
אלפים נתקעו
עד כאן!
השוטר התחנן
בנט ממשיך להתרסק
בדרך למשבר נוסף?
פרסום ראשון
הטור השבועי
נחבא אל הכלים