
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
ב-90 יום
סמוטריץ' לא מבין
מסר לממשלה!
בנט ממשיך להתרסק
תיעודים מהשטח
עד כאן!
נוכל נותר נוכל
כלא 10
ומיהו "בחור טוב"
אחרי שנה
נחבא אל הכלים
פרסום ראשון
המעצר והתנאים
למען עצורי עולם התורה
השוטר התחנן
מהחטיפה ועד ההכרזה
מצמרר
בדרך למשבר נוסף?
תפנית בבית המשפט
די לשתיקה!