
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
בדרך למשבר נוסף?
נוכל נותר נוכל
מצמרר
פרסום ראשון
עימות חריף
נחבא אל הכלים
כלא 10
אלפים נתקעו
סמוטריץ' לא מבין
ראיתם אותו?
הטור השבועי
ומיהו "בחור טוב"
אחרי שנה
מהחטיפה ועד ההכרזה
תפנית בבית המשפט
מעדני הפרשה
בנט ממשיך להתרסק
השוטר התחנן
אחרי הפגיעות
ב-90 יום