
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
השוטר התחנן
למען עצורי עולם התורה
זו רק ההתחלה
מהחטיפה ועד ההכרזה
נוכל נותר נוכל
כך נחשפה ההברחה
נחבא אל הכלים
עד כאן!
מצמרר
כל הפרטים
כלא 10
תפנית בבית המשפט
ומיהו "בחור טוב"
בתוך הפקקים
לא נשתוק!
מסר לממשלה!
תיעודים מהשטח
די לשתיקה!
סמוטריץ' לא מבין
המעצר והתנאים