
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
צפו בדברים
צפו בתיעוד
לא תישארו אדישים
"הצגה מיותרת"
אסון בנהר הירדן
נס בכביש 6
קריאה דחופה לציבור
סיום עונה
נוכל נותר נוכל
אחרי חיפושים
מהחטיפה ועד ההכרזה
לקראת הסלמה?
ב-90 יום
מתקפה חריפה
פרסום ראשון
בנהר הירדן
תפנית בבית המשפט
אלפים נתקעו
פרשנות
במקום החמישי