
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
מהחטיפה ועד ההכרזה
ב-90 יום
אלפים נתקעו
נחבא אל הכלים
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
פרשנות
"הצגה מיותרת"
אחרי הפגיעות
הטור השבועי
במהלך השבת
ראיתם אותו?
שינוי בגבול הצפון?
צפו בשידור החי
השוטר התחנן
בנהר הירדן
מעדני הפרשה
צפו בדברים
אחרי שנה
תפנית בבית המשפט