
האזינו>>>
הבוקר שאחרי המתקפה האיראנית: באופן חריג, הוקדמה פינת 'אימא מאיר' מיום שלישי. בתוכנית הבוקר 'התעוררות', שוחח ידידיה מאיר עם אמו גב' זיווה מאיר שהתייחסה למתקפת הכטב"מים הלילה ולמסרים הנכונים שכדאי לשדר לילדינו: "זוהי הזדמנות להרגיע ולהעניק חוסן, לשתף בתחושת החשש ולא להדחיק את המתח והלחץ. זה לא מובן מאליו שהקב"ה נתן לנו בחזרה את החיים האלה. לא להסיט את המשמעות של היום הזה, אולי בשביל זה הילדים נשארו היום בבית"


האזינו>>>
תיעודים מהשטח
עד כאן!
רגעי אימה
המשבר מחריף
בתוך הפקקים
כך נחשפה ההברחה
למען עצורי עולם התורה
לא נשתוק!
גולדקנופף פנה למפכ"ל
צפו בתיעוד החיסול
"גם מי שלא לומד"
סמוטריץ' לא מבין
די לשתיקה!
כלא 10
מסר לממשלה!
ומיהו "בחור טוב"
המעצר והתנאים
נוכל נותר נוכל
מצמרר
כל הפרטים