
דברי הרב בעניין הסיגריות>>>
דברי הרב בעניין הטעות שפורסמה משמו>>>
"אל תטעה לחשוב שאיני מבין לליבם של המעשנים, בעבר עישנתי הרבה, עד שהחלטתי להיגמל": הגאון הרב אברהם יוסף התייחס בתוכנית 'שואלין ודורשין' לעניין הסיגריות בפסח ובכלל: "כל מי שטוען שצריך לקחת דווקא סיגריות עם הכשר – זה לא היה ולא נברא. כולם פגומים לאכילת כלב ולכן אין שום צורך בהכשר ומותר להשתמש בסיגריות הרגילות". בהמשך התייחס הרב לטעות שפורסמה משמו, וביקש לתקנה

דברי הרב בעניין הסיגריות>>>
דברי הרב בעניין הטעות שפורסמה משמו>>>
ראיתם אותו?
בנט ממשיך להתרסק
ומיהו "בחור טוב"
הטור השבועי
אחרי הפגיעות
אלפים נתקעו
סמוטריץ' לא מבין
מהחטיפה ועד ההכרזה
ב-90 יום
מעדני הפרשה
אחרי שנה
עימות חריף
בדרך למשבר נוסף?
פרסום ראשון
השוטר התחנן
נוכל נותר נוכל
תפנית בבית המשפט
מצמרר
כלא 10
נחבא אל הכלים