
דברי הרב בעניין הסיגריות>>>
דברי הרב בעניין הטעות שפורסמה משמו>>>
"אל תטעה לחשוב שאיני מבין לליבם של המעשנים, בעבר עישנתי הרבה, עד שהחלטתי להיגמל": הגאון הרב אברהם יוסף התייחס בתוכנית 'שואלין ודורשין' לעניין הסיגריות בפסח ובכלל: "כל מי שטוען שצריך לקחת דווקא סיגריות עם הכשר – זה לא היה ולא נברא. כולם פגומים לאכילת כלב ולכן אין שום צורך בהכשר ומותר להשתמש בסיגריות הרגילות". בהמשך התייחס הרב לטעות שפורסמה משמו, וביקש לתקנה

דברי הרב בעניין הסיגריות>>>
דברי הרב בעניין הטעות שפורסמה משמו>>>
סמוטריץ' לא מבין
מסר לממשלה!
נוכל נותר נוכל
זו רק ההתחלה
המעצר והתנאים
עד כאן!
כלא 10
נחבא אל הכלים
כל הפרטים
מצמרר
השוטר התחנן
ומיהו "בחור טוב"
בתוך הפקקים
תיעודים מהשטח
לא נשתוק!
תפנית בבית המשפט
כך נחשפה ההברחה
די לשתיקה!
למען עצורי עולם התורה
מהחטיפה ועד ההכרזה