
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
המעצר והתנאים
רגעי אימה
מסר ברור
צפו בתיעוד
מאבק עולם התורה
גולדקנופף פנה למפכ"ל
צפו בתיעוד החיסול
המשבר מחריף
לא נשתוק!
יום רביעי
כל הפרטים
כך נחשפה ההברחה
הפיגוע במונטריאול
אבל כבד
"אלה ברכב"
מחאת ענק
סמוטריץ' לא מבין
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
איראן חוגגת ולועגת
הרוצח חופשי