
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
פנינו לאן?
ידינו במעל?
פיצוץ הטנק בלבנון
תיעוד מהרפת
אלופת המו"מ
השוטרים השתוללו
שיר שהוא סיפור
מחאה סוערת
יום רביעי
פורדיס
מרתק ומחזק
משיבים לטענות
תמונת מצב
ההסתה מחלחלת
רגעי אימה
מעל 20 מחבלים חוסלו
הישג מרשים
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
פרשיית מחיות המזון
סוער בעיר המתחרדת