
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
פרשנות
לאן יגיע הראש"ל
לקראת הסלמה?
ב-90 יום
נוכל נותר נוכל
צפו בתיעוד
פרסום ראשון
אסון בנהר הירדן
צפו
צפו בדברים
"הצגה מיותרת"
מהחטיפה ועד ההכרזה
אחרי חיפושים
נס בכביש 6
בנהר הירדן
במקום החמישי
תפנית בבית המשפט
קריאה דחופה לציבור
לא תישארו אדישים
אלפים נתקעו