
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
המעצר והתנאים
סמוטריץ' לא מבין
גולדקנופף פנה למפכ"ל
"גם מי שלא לומד"
כלא 10
ומיהו "בחור טוב"
המשבר מחריף
מסר לממשלה!
נוכל נותר נוכל
לא נשתוק!
רגעי אימה
למען עצורי עולם התורה
מצמרר
תיעודים מהשטח
כך נחשפה ההברחה
די לשתיקה!
בתוך הפקקים
צפו בתיעוד החיסול
כל הפרטים
עד כאן!