
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
במקום החמישי
נוכל נותר נוכל
לקראת הסלמה?
קריאה דחופה לציבור
במהלך השבת
ב-90 יום
צפו בתיעוד
מתקפה חריפה
מהחטיפה ועד ההכרזה
צפו בדברים
פרסום ראשון
השוטר התחנן
לא תישארו אדישים
אסון בנהר הירדן
פרשנות
בנהר הירדן
תפנית בבית המשפט
סיום עונה
"הצגה מיותרת"
אלפים נתקעו