
האזינו>>>
"גם מי שמאוד שמח שכבר נכנסנו לרפיח, מרגיש צביטת אכזבה שעבר הפסח ועדיין לא נגאלנו": כמידי יום שלישי, שוחח ידידיה מאיר בתוכנית התעוררות עם אמו הגב' זיווה מאיר, המכונה 'אמא מאיר', שהתייחסה לסיום חודש ניסן וימי ספירת העומר בראי האקטואליה: "אנחנו לא בדעיכה אלא בתהליך שהולך ומתקדם"


האזינו>>>
צפו בתיעוד החיסול
אבל כבד
תיעוד מהרפת
הרוצח חופשי
הפיגוע במונטריאול
צפו בתיעוד
סמוטריץ' לא מבין
לא נשתוק!
"אלה ברכב"
רגעי אימה
דיון סוער
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
יום רביעי
מאבק עולם התורה
חילופי הירי במונטריאול
גולדקנופף פנה למפכ"ל
בושה וחרפה
המעצר והתנאים
צעד דרמטי
איראן חוגגת ולועגת