
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
נוכל נותר נוכל
עד כאן!
"גם מי שלא לומד"
ומיהו "בחור טוב"
כך נחשפה ההברחה
המעצר והתנאים
די לשתיקה!
תיעודים מהשטח
למען עצורי עולם התורה
מצמרר
השוטר התחנן
כלא 10
מסר לממשלה!
בתוך הפקקים
המשבר מחריף
מהחטיפה ועד ההכרזה
כל הפרטים
סמוטריץ' לא מבין
לא נשתוק!
נחבא אל הכלים