
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
השוטר התחנן
ב-90 יום
בנט ממשיך להתרסק
אחרי שנה
נוכל נותר נוכל
ומיהו "בחור טוב"
נחבא אל הכלים
תיעודים מהשטח
מהחטיפה ועד ההכרזה
כלא 10
תפנית בבית המשפט
אלפים נתקעו
מעדני הפרשה
עד כאן!
סמוטריץ' לא מבין
מצמרר
פרסום ראשון
הטור השבועי
בדרך למשבר נוסף?
המעצר והתנאים