
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
עד כאן!
ומיהו "בחור טוב"
מחאת ענק
"אלה ברכב"
די לשתיקה!
הפיגוע במונטריאול
המשבר מחריף
נוכל נותר נוכל
כל הפרטים
למען עצורי עולם התורה
צפו בתיעוד החיסול
סמוטריץ' לא מבין
כך נחשפה ההברחה
תיעודים מהשטח
המעצר והתנאים
רגעי אימה
מסר ברור
גולדקנופף פנה למפכ"ל
מסר לממשלה!
לא נשתוק!