
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
בנט ממשיך להתרסק
ומיהו "בחור טוב"
מעדני הפרשה
ב-90 יום
תפנית בבית המשפט
בדרך למשבר נוסף?
כלא 10
הטור השבועי
אחרי שנה
נחבא אל הכלים
מהחטיפה ועד ההכרזה
נוכל נותר נוכל
עימות חריף
מצמרר
ראיתם אותו?
אחרי הפגיעות
אלפים נתקעו
סמוטריץ' לא מבין
פרסום ראשון
השוטר התחנן