
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
פרסום ראשון
ומיהו "בחור טוב"
המעצר והתנאים
די לשתיקה!
נוכל נותר נוכל
מהחטיפה ועד ההכרזה
תפנית בבית המשפט
סמוטריץ' לא מבין
השוטר התחנן
למען עצורי עולם התורה
נחבא אל הכלים
בדרך למשבר נוסף?
ב-90 יום
כך נחשפה ההברחה
מצמרר
תיעודים מהשטח
כלא 10
עד כאן!
אחרי שנה
מסר לממשלה!