
האזינו>>>
"בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"


האזינו>>>
ב-90 יום
אלפים נתקעו
עימות חריף
אחרי שנה
סמוטריץ' לא מבין
מהחטיפה ועד ההכרזה
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
תפנית בבית המשפט
מצמרר
אחרי הפגיעות
השוטר התחנן
בנט ממשיך להתרסק
מעדני הפרשה
ומיהו "בחור טוב"
כלא 10
הטור השבועי
בדרך למשבר נוסף?
ראיתם אותו?
נחבא אל הכלים