
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
פרשנות
לקראת הסלמה?
ב-90 יום
תפנית בבית המשפט
אסון בנהר הירדן
השוטר התחנן
סיום עונה
"הצגה מיותרת"
צפו בדברים
במקום החמישי
נחבא אל הכלים
במהלך השבת
אחרי שנה
נוכל נותר נוכל
אלפים נתקעו
מהחטיפה ועד ההכרזה
פרסום ראשון
בנהר הירדן
קריאה דחופה לציבור
צפו בתיעוד