
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
אלפים נתקעו
מצמרר
בנט ממשיך להתרסק
השוטר התחנן
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
ראיתם אותו?
נחבא אל הכלים
הטור השבועי
אחרי שנה
ומיהו "בחור טוב"
ב-90 יום
כלא 10
בדרך למשבר נוסף?
עימות חריף
מהחטיפה ועד ההכרזה
תפנית בבית המשפט
אחרי הפגיעות
סמוטריץ' לא מבין
מעדני הפרשה