
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
בושה וחרפה
רגעי אימה
"אלה ברכב"
לא נשתוק!
צפו בתיעוד החיסול
גולדקנופף פנה למפכ"ל
תיעוד מהרפת
איראן חוגגת ולועגת
הרוצח חופשי
צפו בתיעוד
יום רביעי
אבל כבד
מאבק עולם התורה
המעצר והתנאים
צעד דרמטי
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
חילופי הירי במונטריאול
הפיגוע במונטריאול
סמוטריץ' לא מבין
דיון סוער