
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
פיצוץ הטנק בלבנון
מאבק עולם התורה
יום רביעי
סוער בעיר המתחרדת
צפו בתיעוד
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
משיבים לטענות
מחאה סוערת
דיון סוער
פרשיית מחיות המזון
חילופי הירי במונטריאול
תיעוד מהרפת
תמונת מצב
גולדקנופף פנה למפכ"ל
סמוטריץ' לא מבין
ההסתה מחלחלת
רגעי אימה
מרתק ומחזק
צפו בתיעוד החיסול
פורדיס