
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
המעצר והתנאים
בדרך למשבר נוסף?
השוטר התחנן
די לשתיקה!
מהחטיפה ועד ההכרזה
מסר לממשלה!
פרסום ראשון
כלא 10
תיעודים מהשטח
נחבא אל הכלים
נוכל נותר נוכל
למען עצורי עולם התורה
עד כאן!
סמוטריץ' לא מבין
כך נחשפה ההברחה
תפנית בבית המשפט
אחרי שנה
מצמרר
ב-90 יום
ומיהו "בחור טוב"