
האזינו>>>
"צריך להגיד מזמור לתודה": בפתח תוכנית המאזינים 'מדברים' התייחס יענקל'ה פרידמן לתאונה האווירית של נשיא איראן: "זה פשוט נס. אם זה פעולה של ישראל זה נס גלוי, ואם זה באמת תאונה – קל וחומר שזה נס משמים. אני נזכר במאות הטילים שהוא שיגר לישראל" לדבריו: "זה מסר לכל העולם שלא כדאי להתעסק עם היהודים". בהמשך התייחס יענקל'ה לנאומו של השר גנץ: "לא הבנתי מי מדבר, נציג החמאס והחיזבאללה או שר בממשלת ישראל. הוא מציב דד ליין בפני הממשלה? וכל שאר הערוצים חוגגים איתו"


האזינו>>>
תיעודים מהשטח
ומיהו "בחור טוב"
גולדקנופף פנה למפכ"ל
עד כאן!
"גם מי שלא לומד"
כך נחשפה ההברחה
בתוך הפקקים
צפו בתיעוד החיסול
המשבר מחריף
רגעי אימה
סמוטריץ' לא מבין
די לשתיקה!
נוכל נותר נוכל
לא נשתוק!
למען עצורי עולם התורה
כלא 10
המעצר והתנאים
מצמרר
מסר לממשלה!
כל הפרטים