
האזינו>>>
"אנחנו כבר אחרי כל האישורים הנדרשים": בתוכנית 'חדשות אנ"ש' שוחח נתי קאליש עם צבי פרנקל, עוזרו של סגן ראש עיריית בית שמש, שמעון גולדברג. פרנקל סיפר על ההיערכות להילולת הרשב"י בל"ג בעומר במתחם הענק בבית שמש: "האירוע יתקיים במתחם ענק שהוכשר והותאם, אנחנו צופים שישתתפו כשלושים אלף איש"

האזינו>>>
מצמרר
תיעודים מהשטח
כך נחשפה ההברחה
"גם מי שלא לומד"
סמוטריץ' לא מבין
גולדקנופף פנה למפכ"ל
נוכל נותר נוכל
די לשתיקה!
בתוך הפקקים
רגעי אימה
צפו בתיעוד החיסול
כל הפרטים
המעצר והתנאים
המשבר מחריף
כלא 10
מסר לממשלה!
ומיהו "בחור טוב"
למען עצורי עולם התורה
עד כאן!
לא נשתוק!