"שיא, שיא, שיא החשמל והמיזוג". אין מי שלא נתקל בסלוגן הזכיר והקליט הזה, בתקופה האחרונה. מי בתוכנית 'זמן אויר' כשמאזינים מקבלים שיחת טלפון ומיד צועקים אותו, ומי בעיתונות החרדית, מודעות פרסום של הרשת נמרחות על פני עמודים שלמים כשבפרונט – הפרזנטור מנחם טוקר.
מי שעומד מאחורי הקמפיין המוצלח הוא הפרסומאי הבכיר איתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של 'הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל'. הוא מספר על הרעיון שהביא לקמפיין, מדוע בחרו דווקא במנחם טוקר כפרזנטור, ואיך זה לעבוד איתו?
עוד באתר:
"דבר ראשון – לא קל לעבוד עם טאלנטים", אומר דובקין, "אלו לא אנשים שרגילים שאומרים להם מה לעשות, וכאן הכול חייב להיות הכי מדויק שיכול להיות. רצינו מישהו שיזוהה עם הערכים של הרשת, קצביות, אנרגיה ועוד – ומצאנו את טוקר".
הוא מספר על הרצון לבידול בעולם כה מוצף: "כשרוצים לייצר בידול ובולטות, יש כמובן את הצבע והשפה הויזואלית, וכמובן – פרזנטור שיעשה הרבה רעש. התוצאות מדהימות. הקמפיין עשה הרבה רעש ובאזז בציבור".
איש הפרסום טוען כי התוצאות נראות גם במכירות בסניפים: "המספרים מאוד טובים. אנשים שולחים לטוקר שיש להם חשבוניות של 'שיא החשמל' ומבקשים שיתקשר אליהם בתוכנית".
פרזנטורים במגזר: "עולמות התוכן בציבור החרדי הם אחרים מאשר בציבור הכללי. אם לוקחים מישהו שיהיה פרזנטור, הוא חייב לשבת בול על הקונספט וכמובן להעלות חיוך ולשמח את האנשים, לא סתם מישהו מפורסם".
לסיום, מסכם דובקין: "בסופו של דבר, בן אדם לא צריך לקנות מכשירי חשמל בכל יום, אך כשירצה לקנות או לחדש מוצר חשמלי כלשהו, המטרה שרגליו יוליכו אותו ל'שיא החשמל והמיזוג', עקב החשיפה לקמפיין המוצלח שעשינו".