"חברת קלאב פור יו פנו אליי", פותחת נעמה את סיפורה המקומם, "והבטיחו לי שעל ידי מנוי שאעשה אצלם בסכום של 230 ש"ח בחודש, אוכל לזכות בעשרות אלפים בכל חודש".
'קלאב פור יו', היא חברה הקוראת לעצמה 'חברת פיס', הם מבטיחים למנויים ולמצטרפים החדשים שעל ידי האלגוריתמים המופלאים שלהם ניתן להגיע לסיכויי זכייה יוצאי דופן.
"הם העבירו אותי מסמנכ"ל למנכ"ל וגם לרמטכ"ל", היא אומרת בסרקזם, "הבטיחו לי הרים וגבעות וסכומי כסף מדהימים שאותם אי אפשר להשיג ע"י כרטיס לוטו רגיל. ואני – נעניתי להצעה ועשיתי מנוי ב-230 ש"ח בתקווה לראות את המיליונים הרבים זורמים לחשבון הבנק שלי".
כמה היא זכתה במשך החודשים ששילמה טבין ותקילין? "ארבעה שקלים. זה מה שזכיתי וגם את הסכום המגוחך הזה העבירו לי רק כעבור שמונה חודשים. בכל זאת השארתי את המנוי, אולי יש סיכוי להרוויח".
"ההסכם היה שהמנוי הוא לשנה, לאחר מכן הם יתקשרו אליי, כך אמרו, לשאול אם אני מעוניינת להמשיך במנוי. לאחר יותר משנה בדקתי את חשבון העו"ש וגיליתי שהם עדיין גובים 230 שקלים בכל חודש. כמובן שהתקשרתי לברר מדוע הם עושים זאת, הם טענו שלא סוכם על יצירת קשר מטעמם כעבור שנה".
"אם את מעוניינת לבטל", אמרו בחברה, "תצטרכי החודש לשלם את דמי המנוי ורק אחר כך תוכלי לבטל. כשאמרתי שאני לא מוכנה לזה, איימו בתביעה דרך הרשות המשפטית המלווה אותם. למרבה התדהמה, גיליתי שהתרמית הרבה יותר גדולה – הם העלו את דמי המנוי בעשרה שקלים בכל חודש".
האזינו לקטע המלא מתוך התוכנית 'מוקד ציבורי':
תגובת חברת 'קלאב פור יו':
1. קלאב 4 יו הינה חברה שנותנת שירות להשתתפות בהגרלות הלוטו. שירות הכולל מילוי אוטומטי של טפסי הלוטו ע"פ שיטות, שליחתם עבור הלקוחות, הצגתם באתר האינטרנט של החברה, עדכון זכיות והעברתם ישירות לחשבון בנק הלקוח. קלאב 4 יו משרתת אלפי לקוחות שנשארים נאמנים לאורך שנים בזכות השירות.
2. אנו מספקים זמינות ונגישות של 24 שעות ביממה לרשות הלקוחות דרך אתר האינטרנט של החברה בקטגוריית צור קשר ודרך מענה אנושי במוקד שירות הלקוחות בשעות הפעילות (א'-ה' בין השעות 9:00-14:00) . זמן ההמתנה למענה אנושי בשעות הפעילות הוא בממוצע פחות מ- 2 דקות (כפי שנוכחת בעצמך בפנייתך הטלפונית אלינו הבוקר), וניתן אף להשאיר הודעה קולית במקרים חריגים במידה וכל השלוחות תפוסות.
3. במרץ 2022 פנתה אחת מנציגות השיווק של החברה לגב' מזרחי והציעה לה להצטרף לאחד המסלולים בחברה. במהלך השיחה הוסבר לגב' שירותי החברה, וכן נמסר לה שעלות ההשתתפות במבצע הינה 229 ₪ לחודש בעבור 8 הגרלות בהוראת קבע חודשית מתחדשת. גב' מזרחי הסכימה מרצונה להצטרף לשירותי החברה ולאחר הסכמתה לקבלת השירות, אף קיבלה שובר לחופשה המקנה הנחה למלון ובשווי של מאות שקלים.
4. לפני ההצטרפות נשלח לגב' מזרחי מייל הכולל קישור לאתר החברה, שם משתמש וסיסמא אישיים לצפייה בטורי המספרים וסכומי הזכיות, וכן פירוט מלא על השירות אליו הצטרפה כולל המחיר בגין השירות (ראי נא 2 קבצים המצ"ב נספח 1)
5. מיד בתום השיחה נשלחה אליה סמס גילוי נאות של העסקה כולל תקנון החברה נשלחה הודעה אוטומטית אחרי הצטרפות למספר 058-3221872 בתאריך 16/03/2022 שעה 15:53
6. עוד באותו היום מיד עם ביצוע העסקה נשלח לביתה מכתב המפרט את טורי הלוטו כולל גילוי נאות של העסקה המפרט גובה המחיר בהוראת הקבע, שובר הנחה לחופשה בשווי של מאות שקלים, ואף נשלח אליה תקנון החברה (אשר נשלח קודם לכן בסמס). תקנון המפורסם גם באתר האינטרנט של החברה ונגיש לכל הלקוחות, המפרט נוהל ביטול השירות בהוראת הקבע ועוד.
7. כפי שהוסבר לגב' מזרחי טרום ההצטרפות, וכפי שנשלח אליה במייל במהלך ההצטרפות, וכפי שנשלח אליה בסמס וכן במסמכי ההתקשרות בדואר וכפי המפורט בתקנון – ההצטרפות הינה להוראת קבע חודשית מתחדשת, כאשר התשלום ע"ס 229 ש"ח הינו בגין מחזור 8 הגרלות לוטו מתחדשות (חיוב מראש כל 8 הגרלות לוטו), ואינו מתייחס לחיוב קבוע בתאריך קבוע בחודש קלנדרי. ההצטרפות לא הייתה לשנה(תקופה מוקצבת) אלא הומלצה התמדה מינימלית של 8 חודשים. לפיכך החיובים בתדפיס האשראי לא היו 1 מתוך 12 (כפי שמתקיימים בתקופה קצובה של שנה) אלא חיוב בהוראת קבע מתחדשת כל 8 הגרלות.
ביטול השירות ניתן דרך משרדי החברה דרך פניה טלפונית / כתובה.
הפניות לנקודה זו :
1. קובץ תקנון עמוד 1 ממוסגר ומודגש – תקופת ההתקשרות בינינו : עסקה מתמשכת (בניגוד לטענת הגב' על עסקה הקצובה בזמן).
2. קובץ תקנון סעיף ו' – הפסקה וביטול המנוי ע"י הלקוח – מבהיר כי ניתן לבטל השירות בצורה קלה ונוחה (הלקוחה מעולם אגב לא פנתה למשרדנו לביטול השירות – אלא חסמה הכרטיס חד צדדית במאי 2024)
3. נספח 1 פרסום פלוס חופשה 229 –הנשלח ללקוחה במייל– במודגש כתוב כי השירות ניתן ב- 229 ₪ לחודש (בגין 8 הגרלות מתחדשות ולמינימום 8 חודשים – (הומלצה לגב' התמדה מינימלית של 8 חודשים ולא שנה כפי שמסרה לכם. בכל מקרה מדובר בעסקה מתמשכת, הגב' כאמור יכלה לבטל השירות בכל שלב טלפונית / בכתב אך לא פנתה כידוע למשרדנו מעולם בבקשת ביטול אלא חסמה הכרטיס חד צדדית)
4. קובץ פירוט טורים – הנשלח ללקוחה בדואר ואשר הופיע באתר החברה (בכניסה לפי שם משתמש וסיסמא) – כתוב בתחתית באותיות קידוש לבנה עלות השירות בהוראת הקבע ומובהר כי החיוב ל-8 הגרלות ומתחדש חודשי בחודשו• כל זאת ועוד מוכיחים כאלף עדים כי בדיוק כפי שנמסר לגב' טלפונית בשיחת ההצטרפות, וכפי שקיבלה בכתב גם במייל וגם בדואר וגם באתר החברה–
הגב' לא הצטרפה לתקופה מוקצבת אלא להוראת קבע חודשית מתחדשת כל 8 הגרלות. החיובים אינם בתאריכים קבועים. מתבצע חיוב מראש והוא מזכה בגין מחזור של 8 הגרלות לוטו. יתכנו חודשים בהם היו יותר מ-8 הגרלות, ולכן חיוב אשר הופיע בתחילת החודש כפי שרשמת במכתבך בינואר 02.01.23 זיכה בגין 8 הגרלות מראש, והחיוב הנוסף 29.01.23 אינו חיוב נוסף בגין ינואר אלא בגין מחזור של 8 הגרלות מראש עד ל 26.02.23.
• לאחר ההסבר מובן כי – לא בוצעו כלל חיובים כפולים !! (יתכנו מצבים של 2 חיובים שמופיעים באותו התדפיס – כפי שפורט בסעיף הקודם).8. לגבי עדכון המחיר – לאחר 13 שנים בהם החברה לא העלתה מחירים, ובעקבות מצב האינפלציה במשק נאלצה ביוני 2022 לעדכן את המחיר ב-10 ₪ בלבד בגין מחזור 8 הגרלות (1.25 ₪ להגרלה). הלקוחה עודכנה דרך אתר החברה – חלון הודעות (מצ"ב קובץ צילום מסך מחלון ההודעות באתר), ובנוסף דרך מכתב שנשלח אליה בדואר.
9. הלקוחה לא התלוננה מעולם על עדכון המחיר בסך 10 ₪ – משך כל 9 החודשים שהייתה חברה בשירות מאז שהמחיר התעדכן. הגב' כאמור מעולם לא פנתה למשרדי החברה לבקש לבטל השירות ו/או בתלונה כלשהי. עקב חסימה חד צדדית שביצעה הגב' מול חברת האשראי במאי 2024 – הועבר השירות לביטול.