
בפינת הקמפיינים מתארח איש הפרסום נתי לבקוביץ' וחושף מאחורי הקלעים של הקמפיינים הפרסומיים הבולטים והמוצלחים של השבוע, במגזר החרדי.
הנתיב שלכם למזומן:
עוד באתר:
קבוצת נתיב החסד המאגדת בתוכה את 'בר כל טוב' ו'אקספרס מהדרין' יוצאת בהגרלת הקיץ הגדולה – בכל קנייה מעל 99 ש"ח, תיכנסו למספר הגרלות שוות במיוחד. ערימת מזומנים ע"ס 120,000 ש"ח, הגרלה שבועית ע"ס 7,500 ש"ח וכל יום הגרלה על סל קניות שלם ומשתלם. בשנים האחרונות ערכו ברשת הגרלות על ספר תורה, רכב וכדו'. שווה!
חופשה זה חסד:
רשת הקמעונאות 'יש חסד' במבצעים מיוחדים לחברי מועדון האשראי והמצטרפים החדשים – "יש חגיגה – המחירים יצאו לחופשה". ברשת תמצאו מבצעי 2+1 מיוחדים על מגוון מוצרים. ממש חסד!
שפע וכיף – זו ברכה:
רשת 'שפע ברכת השם' הצומחת מאוד בשנה האחרונה יוצאת בקמפיין תדמית קריאייטיבי ומרענן "קונים בשפע ומשלמים פחות", ברשת יצאו במבצע קייצי בו כל לקוח הקונה בסכום של 150 ש"ח מקבל כרטיס כניסה ל'ספידי כיף'. לקנות, לחסוך, והכי חשוב – להנות!
אחלה קונספט:
סלטי 'אחלה' של חברת המזון 'שטראוס' בקונספט פרסומי מדויק בכל כלי המדיה החרדיים, הם חיברו את המוצרים האהובים לשולחן השבת היהודי, דבר שגורם לכולם להתחבר לסממן הכל כך מרגש הזה. הקמפיין כמובן משלב מגוון סיטואציות הקורות בכל בית, כמו ההמתנה לאבא שיעשה 'המוציא', חיכוכים על סידור המקומות, וההברות חסרות הפשר לאחר נטילת הידיים, בקיצור – כולנו אחלה.
אין אלטרנטיבה אחרת:
תנובה בקמפיין מדהים למוצר תחליף החלב שלה 'אלטרנטיב; שיבולת שועל וויט', וההבטחה כי הוא בטעם הקרוב ביותר לחלב, הטיזר שיצרו מספר – "זה נראה כמו חלב – והכי קרוב בטעם לחלב".
קפה מדהים מתי שרוצים:
מי מאיתנו לא נתקל בסיטואציה בה בא לו ממש קפה טוב אך אופס, נשאר עוד שלוש שעות לחלבי. 'אלפרו' של 'שטראוס' בקמפיין למשקה החדש "אייס קפה שיבולת שועל". עם הסלוגן הכל כך אמיתי – "אייס קפה מדהים מתי שרוצים".
בהנחה ששבעתם יתר על המידה ממזון ופרסומיו, נעבור לקצת ביזנס…
יש לזה מחיר ישיר:
ביטוח ישיר בקמפיין "כשעושים ביטוח בעיניים עצומות יש לזה מחיר". כשאנחנו קונים דירה, פחות מתעסקים בביטוח הדירה זה נראה כסף קטן וכו', בסופו של דבר הפערים יכולים להצטבר ויש לזה מחיר. במודעות הפרינט נראה שטר בן 20,000 ש"ח ודמות עם כיסוי על עיניה. המסר: אם תעצמו עיניים – יהיה לזה מחיר.
רק בשמחות:
הבנקים לא מפסיקים לרגע את הפעילות המאסיבית. בנק לאומי יצא בתשדיר מעניין לעובדי הוראה, במרכנתיל שמו את הפוקוס על הלוואות מתחתנים עם התשדיר המכניס לאווירה "עוד ישמע", ובנק דיסקונט הפונה לצעירים בגילאי 14-18, מעניין לראות את מיקוד קהל היעד שלהם דווקא בטווח הגילאים הספציפי הזה, שטרם סומן במגזר החרדי. האזינו לתשדיר המשעשע של 'בנק לאומי':
טבעי להיות בשמחה:
קמפיין מרענן בתעשיית קופות החולים מתפרסם על ידי 'מכבי שירותי בריאות', הם יוצאים בקונספט 'מכבי שמחות'. התובנה שחלק ניכר מחיי המגזר סובבים סביב השמחות, בליעה"ר, הובילה אותם למקד את כל הפרסום דווקא בנושאים הקשורים לשמחות בהיבט רפואי. טיפולי לייזר – "עם מכבי שמחות יש פנים חדשות לשמחה", "בריאות המשפחה תחת חופה אחת", "עם מכבי שמחות טבעי שתהיו בשמחה" ועוד. מהלך עליו חתום משרד הפרסום המוביל 'בולטון פוטנציאל'.
קריאייטיב לא מורכב:
איקאה, הרשת האהובה לריהוט ביתי ומה לא, יוצאת בקמפיין הסייל השנתי שלה, כשהפעם, תופסת את העין הידית הכחולה של שקיות איקאה המפורסמות ומשמשת כ-A במילה SALE – סייל. מדויק.
עוסי"ם שינוי:
קריאייטיב יפה של משרד הרווחה מתוך הקמפיין לגיוס עובדים סוציאליים למערך שירותי הרווחה – "עוסי"ם שינוי"..
מקווים שנהניתם, נתראה בפעם הבאה.
האזינו לפינה המלאה מתוך התוכנית 'שטח שיווקי':