בכל שבוע, פותח עפר גדנקן את התוכנית 'שטח שיווקי', עם אנקדוטה פרסומית/ שיווקית גאונית מרחבי העולם. והשבוע:
חברת בן אנד ג'ריס נחשבה לזניחה מאוד בתחום הגלידות בארה"ב. במפעל הקטן עבדו רק 23 עובדים. לעומתה, חברת 'האגן דאז' הייתה מעצמה ושלטה ב-70% משוק הגלידות האמריקאי.
עוד באתר:
כשסופר ל'בן אנד ג'ריס' על כך שהתאגיד הענק איים לא למכור גלידה למי שימכור גם מוצרים שלהם, החליט ג'ריס למצל את ההזדמנות ויצא למהלך שיווקי אדיר.
הוא נעמד מול מפעלי חברת 'האגן דאז' בהפגנתיות והניף שלט עליו כתה 'ממה הם מפחדים? בפעם הבאה שאתם בחנות – תקנו בן אנד ג'ריס ותחליטו בעצמכם'.
העיתונות בארה"ב מקצה לקצה דיווחה על ההפגנה המוזרה בה השתתפו – אדם אחד.
מיליוני אמריקאים שעד אז לא שמעו על החברה הקטנטנה, ניסו את הגלידה ומאז – הכל היסטוריה.