
אני בדרך כלל אוהב לפתוח עם קמפיינים גדולים של מותגים גדולים. אבל הקמפיין שהכי בלט השבוע גם ברדיו וגם בפרינט היה קמפיין של משרד הרווחה. קמפיין שעוסק באנשים שסובלים מהתפרצויות ומציע להם לטפל בבעיה.
הקמפיין שנגע ללב, נבנה באופן שמאוד מותאם לסיטואציה מגזרית: אדם שיושב בשבת אחרי כל הלחץ של השבוע, הילדים צוחקים ומאושרים ואז פתאום שומעים את האבא צועק "שקט!".
עוד באתר:
האזינו לתשדיר משרד הרווחה > > >
גם בוויזואל רואים ברמיזה שולחן שבת, וטקסטים של זעם. המסר החזק הוא "אם זה כואב לך סימן שאכפת לך". זה מה שאהבתי בקמפיין במיוחד: הפניה הפעם היא לא לבני המשפחה אלא לגבר עצמו – אתה רוצה לעזור לעצמך, אכפת לך, אנחנו מציעים לך את הכלים לעזרה. עבודה מצוינת של לשכת הפרסום הממשלתית.
בנק לאומי יצא בקמפיין לבעלי משכורות. בקמפיין לא מדגישים את המוצר אלא הפכו את קהל היעד לחלק מהמסר המרכזי: יעקב מהשיווק הצטרף, דוד ממשאבי אנוש הצטרף… הבנק מציע למאזינים להצטרף ולהיות חלק מדבר גדול שכולם מצטרפים אליו. כל אחד רוצה תחושת שייכות לסמל סטטוס מכובד. פיצוח יפה מאוד של משרד הפרסום בריליאנט.
האזינו לתשדיר בנק לאומי > > >
בנק מרכנתיל השיק קמפיין לפעילות חדשה "מרכנתיל פלוס" הבנק מציע תוכן והנגשת מידע לציבור במהלך ארוך ומתמשך בהובלת משרד הפרסום 'בולטון-פוטנציאל'. הם השיקו תיבה טלפונית מלאה בתוכן, בקרוב יושק אתר, הופצה חוברת ויש עוד תכנים שיגיעו בהמשך. יש פה באמת פנייה אמיתית ונכונה שיוצרת גם בידול מול הבנקים האחרים. מרכנתיל מנגיש ידע למגוון קהלים: איך נערכים לחתונה, איך בוחרים משכנתא, איך מנהלים עסק או עמותה – נגיעה בכל פלח אוכלוסיה שעובד עם הבנק.
חמישי בלילה – ליל שישי – הוא הרגע של הטשולנש. קוקה-קולה השיקו פעילות בשיתוף 'מוטיס' עם חבילה של טשולנש ו'קוקה-קולה' או 'קוקה-קולה זירו' במחיר מוזל. לפני הרבה שנים 'קוקה-קולה' חיברו את עצמם לשבת, ואז עברו לאסטרטגיות אחרות, ובשנה האחרונה הם חוזרים לחיבור של שבת ומרחיבים אותו לעוד סיטואציות כמו ליל שישי. בחירה נכונה ומוצלחת בהובלת משרד הפרסום 'מימד'
קמפיין נוסף של משרד הפרסום 'מימד' לקטגורייה שאנחנו כמעט ולא רואים יותר בשנים האחרונות – חיתולים. קמפיין של המותג 'בייביסיטר'. בעבר קמפיינים כאלה היו בעיקר אמוציונליים. הפעם אנחנו רואים מסר יותר פונקציונלי – יבש מסביב לשעון וסופגים יותר.
מעייני הישועה השיקו קמפיין חדש. הם הצליחו בשנים האחרונות להרים מאוד את המותג וגם ליצוק לתוכו הרבה תוכן מזוויות שונות. הם לא משעממים אף פעם ובכל קמפיין מצליחים לייצר טוויסט ולהגיש אותו באופן קריאיטיבי. שאפו על המהלך שהמסר העיקרי בו הוא "אצלנו פחות מגיעים לניתוחי חירום".
חנוכה מתקרב והראשונים להשיק קמפיין לקראתו הם 'גולדיס' קמפיין מאוד יפה שמכניס אותנו לאווירה.
חדשות התעשייה
מזל טוב למשרד הפרסום 'בריליאנט' שזכו בתקציב 'אל על' לאחר שרוב משרדי הפרסום התמודדו עליו. מדובר בתקציב שכל אחד רוצה שיהיה חלק מהפורטפוליו שלו.
בשבוע הבא חתונה בה נראה את כל המי ומי בתעשייה – ליבי ברדנס משנה למנכ"ל 'בריליאנט' מחתנת את בנה ואנחנו מאחלים לה מזל טוב.
האזינו לפינת "מבט שיווקי" המלאה בהגשת נתי לבקוביץ', מתוך התוכנית "שטח שיווקי" בהגשת עפר גדנקן >>>