
קבוצת שניס סאסאטק, המייצרת ומשווקת מוצרי ניקיון ומותגים רבים, הודיעה על העלאת מחירים שתיכנס לתוקף ב-1 בינואר. ההעלאה תהיה בשיעור של 7%-10%, כך פורסם הבוקר (שישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.
שניס סאסאטק משווקת מותגים מוכרים בתחום מוצרי הניקיון, בהם טאצ' ותנקס, ומייצרת גם מותגים פרטיים של רשתות שיווק כמו שופרסל, רמי לוי, יוחננוף ואושר עד. העלאת המחירים תשפיע על מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות אלו.
עוד באתר:
החברה מצטרפת לגל העלאות מחירים מצד חברות גדולות אחרות, בהן אסם נסטלה, שטראוס ויוניליוור. רק אתמול הצטרפה למגמה זו גם חברת הממתקים כרמית, שהודיעה על עדכון מחיריה. מהלך זה מצביע על המשך התייקרות כללית בשוק הצרכנות.
לצד העלאות המחירים הללו, התקבלה בשורה חיובית מרשות המים, שהודיעה על הפחתת תעריף המים. המועצה האחראית על עדכון התעריפים קבעה כי תעריף המים יירד מ-3.4% ל-2.5%. מדובר בהקלה מסוימת שתשפיע על הוצאות משקי הבית בישראל.
הפער בין מגמות העלאת המחירים של חברות מוצרי הצריכה לבין ההוזלה בתעריפי המים מדגיש את המורכבות הכלכלית הנוכחית. מצד אחד, ההוצאה על מוצרי יסוד מתייקרת, ומצד שני, חלה ירידה מסוימת בתעריפים של שירותים בסיסיים כמו מים.