
חזרנו לסוג של שגרה אחרי חנוכה. והדבר הכי שגרתי בתחילת השנה הוא הסייל של איקאה ששמור לכולנו ביומן. בתשדירי הרדיו, הקריינית אומרת לבעלה: 'בשני אנחנו בבר מצווה, ברביעי בחתונה – אז קבענו בשלישי באיקאה'.
האזינו לתשדיר >>>
כאילו זה ברור לכולם שהולכים. בעיתונות ובשלטי החוצות קופץ הזיהוי של הצבעוניות – הצהוב כחול עם השקית של איקאה. עבודה נהדרת של 'בולטון פוטנציאל'.
עוד באתר:
חורף הוא גם זמן לדבר על הלוואות. כרטיס אשראי יש עם תשדיר חורפי: "מרגישים מעונן?" וסאונד שנותן תחושה חורפית. ההפקה של משרד הפרסום 'אותנטי'.
האזינו לתשדיר >>>
'אביב השקעות' מעלים קמפיין שמתחבר לשיח הגדול בשנה האחרונה בנושא השקעות ושוק ההון. המון כנסים בציבור החרדי והם מתחברים לזה בהיבט של השקעות כשרות.
האזינו לתשדיר >>>
מפרסם נוסף שמאוד בולט בשבועות האחרונים באופן קריאייטיבי במיוחד זו החברה המרכזית למימוש זכויות. לכאורה מפרסם שנמצא כל השנה באוויר מה יש לו לחדש? ובכל זאת משרד הפרסום 'שפרה קרימלובסקי' עם מודעות מאוד קריאטיביות – סדרה של ויז'ואלים עם אשליה אופטית – בכל שבוע משהו שונה תחת המסר "לראות את העובדות זה מקצועיות – זו המומחיות שלנו".
אנחנו בתקופת מעברים בין קופות החולים וכולן מפרסמות ברעש גדול. 'לאומית' ומשרד הפרסום 'בריליאנט' – הקופה הקטנה שבועטת חזק שוב עם קמפיין בולט במיוחד: גרפיטי על הקיר, נגיעה בכאב אמיתי של לקוחות זמני ההמתנה לתורים ותשדיר רדיו מצויין. והכל תחת הסלוגן הקבוע "קודם את אחר כך אם".
האזינו לתשדיר >>>
'מכבי' עם משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ממשיכים בשפה "או שאתם במכבי או שאתם מקופ"חים" = מקבלים מהקופה שלכם פחות. הם גם מדגישים את המומחים שלהם שזה עוגן חשוב של 'מכבי'.
האזינו לתשדיר >>>
'מאוחדת' יצאו עם תשדיר קריאטיבי מאוד באמצעות 'גל-אורן-לרנר BSD' שמתקשר משקפי ראיה ב100 ש"ח באופן יצירתי: המסר עובר דרך הטקסט שמקריאים לאופטומטריסט בזמן הבדיקה. דרך חכמה למצוא בולטות ושוני.
האזינו לתשדיר >>>
'כללית' מדגישים בקמפיין שלהם באמצעות משרד הפרסום 'דץ עמיחי' את התורים המהירים – רופא ילדים אונליין תוך חצי שעה. באמת שירות מדהים.
ראינו חוץ מקופות החולים גם את משרדי הממשל בקמפיינים מוצלחים באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית. קמפיין משרד התחבורה שמודה לנהגים שחזרו מהמילואים, הסיעו חיילים בהגשה של נתון מדהים – 850 מיליון נוסעים בשנה שעברה.
האזינו לתשדיר >>>
וקמפיין מוצלח של משרד החינוך שמציג קו טלפוני לסיוע רגשי ומניעת דחיה חברתית –
עם מענה ממוקד ותוכן רלוונטי תחת הכותרת 'יש קול לכולם'.
האזינו לתשדיר >>>
וכמובן קמפיין 'הרשות החרדית' בראשות הרב מקלב שהעלו קמפיין לקו ידע לבעלי עסקים בציבור החרדי עם כל מה שצריך לדעת.
האזינו לתשדיר >>>
שפרה קרימלובסקי העלתה קמפיין ל'מועצת החלב' שמדגיש את נושא בטחון המזון בתקופת המלחמה. דגש חכם על החקלאים והפגיעה שהם עברו לצד העובדה שענף החלב המקומי הוא זה שדואג לנו ואי אפשר להסתמך על ייבוא.
האזינו לתשדיר >>>