אילוסטרציה | צילום: pexels

חזרנו לסוג של שגרה אחרי חנוכה. והדבר הכי שגרתי בתחילת השנה הוא הסייל של איקאה ששמור לכולנו ביומן. בתשדירי הרדיו, הקריינית אומרת לבעלה: 'בשני אנחנו בבר מצווה, ברביעי בחתונה – אז קבענו בשלישי באיקאה'.

האזינו לתשדיר >>>

כאילו זה ברור לכולם שהולכים. בעיתונות ובשלטי החוצות קופץ הזיהוי של הצבעוניות – הצהוב כחול עם השקית של איקאה. עבודה נהדרת של 'בולטון פוטנציאל'.

0

חורף הוא גם זמן לדבר על הלוואות. כרטיס אשראי יש עם תשדיר חורפי: "מרגישים מעונן?" וסאונד שנותן תחושה חורפית. ההפקה של משרד הפרסום 'אותנטי'.

האזינו לתשדיר >>>

'אביב השקעות' מעלים קמפיין שמתחבר לשיח הגדול בשנה האחרונה בנושא השקעות ושוק ההון. המון כנסים בציבור החרדי והם מתחברים לזה בהיבט של השקעות כשרות.

האזינו לתשדיר >>>

מפרסם נוסף שמאוד בולט בשבועות האחרונים באופן קריאייטיבי במיוחד זו החברה המרכזית למימוש זכויות. לכאורה מפרסם שנמצא כל השנה באוויר מה יש לו לחדש?  ובכל זאת משרד הפרסום 'שפרה קרימלובסקי' עם מודעות מאוד קריאטיביות – סדרה של ויז'ואלים עם אשליה אופטית – בכל שבוע משהו שונה תחת המסר "לראות את העובדות זה מקצועיות – זו המומחיות שלנו".

0

אנחנו בתקופת מעברים בין קופות החולים וכולן מפרסמות ברעש גדול. 'לאומית' ומשרד הפרסום 'בריליאנט' – הקופה הקטנה שבועטת חזק שוב עם קמפיין בולט במיוחד: גרפיטי על הקיר, נגיעה בכאב אמיתי של לקוחות זמני ההמתנה לתורים ותשדיר רדיו מצויין. והכל תחת הסלוגן הקבוע "קודם את אחר כך אם".

האזינו לתשדיר >>>

0

'מכבי' עם משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ממשיכים בשפה "או שאתם במכבי או שאתם מקופ"חים" = מקבלים מהקופה שלכם פחות. הם גם מדגישים את המומחים שלהם שזה עוגן חשוב של 'מכבי'.

האזינו לתשדיר >>>

0

'מאוחדת' יצאו עם תשדיר קריאטיבי מאוד באמצעות 'גל-אורן-לרנר BSD' שמתקשר משקפי ראיה ב100 ש"ח באופן יצירתי: המסר עובר דרך הטקסט שמקריאים לאופטומטריסט בזמן הבדיקה. דרך חכמה למצוא בולטות ושוני.

האזינו לתשדיר >>>

'כללית' מדגישים בקמפיין שלהם באמצעות משרד הפרסום 'דץ עמיחי' את התורים המהירים – רופא ילדים אונליין תוך חצי שעה. באמת שירות מדהים.

ראינו חוץ מקופות החולים גם את משרדי הממשל בקמפיינים מוצלחים באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית. קמפיין משרד התחבורה שמודה לנהגים שחזרו מהמילואים, הסיעו חיילים בהגשה של נתון מדהים – 850 מיליון נוסעים בשנה שעברה.

האזינו לתשדיר >>>

וקמפיין מוצלח של משרד החינוך שמציג קו טלפוני לסיוע רגשי ומניעת דחיה חברתית –

עם מענה ממוקד ותוכן רלוונטי תחת הכותרת 'יש קול לכולם'.

האזינו לתשדיר >>>

וכמובן קמפיין 'הרשות החרדית' בראשות הרב מקלב שהעלו קמפיין לקו ידע לבעלי עסקים בציבור החרדי עם כל מה שצריך לדעת.

האזינו לתשדיר >>>

שפרה קרימלובסקי העלתה קמפיין ל'מועצת החלב' שמדגיש את נושא בטחון המזון בתקופת המלחמה. דגש חכם על החקלאים והפגיעה שהם עברו לצד העובדה שענף החלב המקומי הוא זה שדואג לנו ואי אפשר להסתמך על ייבוא.

האזינו לתשדיר >>>

 











עוד כתבות שיעניינו אותך

צפו

תיעוד חדש חושף: חמאס תכנן לחטוף את השר בן גביר לעזה

פנחס בן זיו
מטלטל ומצמרר

תיעוד: החטוף מקבל שם יהודי ומצטרף לשירת 'אני מאמין'

פנחס בן זיו
מקומם

הנדרס בהפגנה נאלץ להגיע למשטרה על אלונקה

שמעון כץ
צפו בתיעודים

סופת ביירון הגיעה במלוא העוצמה: הצפות נרחבות וחילוצים

שמעון כץ
בחותמו

אפקט דאנינג-קרוגר: לא מבין בכשרות? אל תדבר

הרב יוחנן רייכמן
לאורך הלילה

בדאגה גוברת: הורחבו החיפושים אחרי הצעיר החרדי הנעדר

אבי יעקב
צפו

דובר צה"ל מאשר רשמית את החיסול ומפרסם תיעוד

קובי פינקלר
האזינו לשיחה התקיפה

הרבי מסאטמר נגד ברסלב: “דרך מסוכנת; במיוחד לבחורים”

פנחס בן זיו
ראויים להוקעה

קשה לצפייה: שני צעירים נאשמים בתקיפת מנקה רחובות

גדי פוקס
מוצ"ש ב-22:00

כעת במלחינים 4: אביו של הזמר המפורסם מפתיע באולפן

המלחינים
צפו

שלג ראשון הגיע: תיעודים מאתר החרמון

אבי יעקב
לילה סוער

הצפות נרחבות בבית שקמה; עשרות תושבים חולצו

פנחס בן זיו
"איפה החמלה שלך?"

מאמינים שהפצ"רית במצוקה נפשית? צפו בעימות הסוער

נתי שולמן
הסודות מאחורי הקלעים

מנחם טוקר ומנהל התזמורת חשפו פדיחות

מנחם טוקר
מי בשריפה

סוף עצוב לטרגדיה: נפטר הילד שנשרף בירושלים

אבי יעקב
להאיר מתוך חשכה

תיעוד מצמרר: ששת החטופים בהדלקת נרות חנוכה בשבי

פנחס בן זיו
מכת ברק ברכבת

סופת ביירון: לוחמי האש הצילו נהגים שנתקעו בשטפונות

אלי יעקובוביץ
לצפייה מלאה

כל עוד הבור מלא מים; הנחשים לא יכולים להזיק

הרב ברוך רוזנבלום
תיעוד מהאולפן

הרב קובע: "בימי החנוכה הקרובים לא מבטלים תורה" | צפו

הגאון הרב אברהם יוסף
אסון בירושלים

שייח ג'ראח: בן 50 קפא למוות בשלולית ברחוב

אבי יעקב