
חברת המשלוחים הפופולרית 'וולט', שפועלת עם כעשרת אלפים בתי עסק בישראל, הודיעה על שינוי דרמטי במודל התמחור שלה – שינוי שעלול להכפיל ואף לשלש את עלות דמי התפעול המתגלגלים ללקוח. ההחלטה עוררה זעם רב בקרב לקוחות בישראל, ורבים מהם התבטאו בחריפות נגד המהלך.
במקום דמי תפעול קבועים של שני שקלים להזמנה, וולט עוברת למודל של חמישה אחוזים מסך ההזמנה. המשמעות: מי שיזמין ארוחה בסכום של 100 שקלים, ישלם מעתה 5 שקלים דמי תפעול – פי 2.5 מהסכום הנוכחי. במקרה של הזמנה בסכום של 118 שקלים, דמי התפעול יזנקו ל-5.90 שקלים – כמעט פי שלושה מהתעריף הנוכחי. ההעלאה בדמי התפעול מגיעה בזמן שבמשק הישראלי כבר מתמודדים עם יוקר מחיה גואה.
עוד באתר:
החברה, מצידה, מנסה להמתיק את הגלולה המרה באמצעות השקת שירות מנוי חדש – "וולט + בארץ". תמורת 49.90 שקלים לחודש, יוכלו המנויים ליהנות מפטור מדמי משלוח, שעומדים כיום על 14 שקלים בממוצע. לטענת החברה, המנוי משתלם למי שמבצע לפחות שלושה וחצי משלוחים בחודש.
במקביל להעלאת המחירים, וולט מנסה להרחיב את פעילותה ולהתחרות בשירות המשלוחים של "גט". החל מאפריל הקרוב תשיק החברה את שירות "Wolt Package", שיאפשר משלוח חבילות מנקודה לנקודה. כעת נותר לראות האם הלקוחות המאוכזבים מהעלאת המחירים ייתנו לשירות החדש צ'אנס.