
אנחנו בתקופה לא עמוסה בקמפיינים, ובכל זאת, יש כמה שבלטו השבוע. יריד הצ'ולנט הבינלאומי שמתקיים כל שנה, הגיע ל'מסעדה היהודית' שתקשרו את האירוע ברעש גדול. היה גם שיתוף פעולה חכם מאוד עם התוכנית 'זמן אוויר' ב'קול חי' שם ערכו מבחן טעימות לכל סוגי הצ'ולנט. האירוע הזה מתחבר למינוף של העסקים בתוך בני ברק. אם מסתובבים בליל שישי, מרגישים את האווירה המיוחדת בין תל אביב לפתח תקווה ורמת גן. בהחלט פעילות מאוד יפה.
האזינו לתשדיר המסעדה היהודית:
עוד באתר:
דיברנו בשבוע שעבר על הקמפיין של 'מטרנה' והנה גם 'סימילאק' יצאו בקמפיין באמצעות משרד הפרסום 'מימד' הקמפיין מדגיש את מסרי "לילה טוב, רגוע ושקט" לצד המסר הקבוע של המותג פורמולה שמוכחת מדעית.
קמפיין טיזרים מעניין שראינו השבוע באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' כולל מודעות הקטנות של מותגי 'יפאורה' – תפוזינה, שוופס וקריסטל. אחד בעיתון "בקהילה", אחד ב"יתד" וכך הלאה. מעין חיבור של כל מותג למדיה עם קהל יעד אחר. הקמפיין הזה מגיע בעקבות השינויים שקרו בנושא סימוני המזון, כמו סימון אדום על בקבוקים עם יותר סוכר. למרות שרבים זילזלו בנושא בהתחלה, ניתן לראות שמותגים רבים עברו התאמות, כמו ויטמינצ'יק ששינו את הפורמולה שלהם. השוק מאוד תחרותי, והציבור מחפש פתרונות בריאים. זה נותן למותגים הזדמנות לבלוט ולהעלות את המודעות, אפילו אם זה בקמפיינים קטנים.
עולם הווידאו ממשיך לחגוג. אחרי שראינו את מנחם טוקר בסרטונים בסניפי 'שיא החשמל', רמי לוי, יצא עם קמפיין למותג הפרטי עם פרזנטור חדש – יהודה שוקרון. מדובר בבחירה מצויינת של אישיות מוכרת ואהובה – וגם שחקן מעולה. במגזר החרדי, דמויות מוכרות כמו שדרנים, סופרים וזמרים משפיעות מאוד. זה חשוב במיוחד בקמפיינים יצירתיים כמו בסדרות סרטונים. קרדיט גדול לרותי אטיאס ומשרד 'דמיון' על קמפיין מקיף ומושקע שכלל גם שחקוני דיגיטל שנותנים מענה לרוחב המוצרים..
רשתות האופנה יוצאות כולם בקמפיינים עם 'סיילים' של סוף העונה. יש רשתות שמציעות תשלומים רחבים יותר ללא ריביות או הנחות. בתחום המשקפיים מדגישים את הזכאות המחודשת מקופות החולים. הקמפיינים האלה מאוד מתאימים לתקופה של אחרי חנוכה ולפני פורים ופסח. בין הקמפיינים הבולטים ניתן למצוא את 'מקימי' ו'תמנון'.
האזינו לתשדיר מקימי:
לסיום, דיברנו על קמפיין הרדיו של 'אביב בית השקעות' שמבסס את עצמו במגזר החרדי עם דגש על הלכה וכשרות. השבוע ראינו קמפיין שלו גם בפרינט שמדבר על השילוב של השקעות במניות עם פתרונות כשרים, וזה בהחלט נושא מעניין שדורש התעמקות. בהחלט מגיע להם קרדיט על ההתאמה לקהל החרדי.