
"משבר הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק", אומר ל'קול חי' דוד גלפרין, יו"ר ובעלים של קבוצת התקשורת 'גיל גרופ', "השאלה איך מתמודדים איתו. בסופו של דבר זו עובדה כלכלית שהשוק הישראלי חזק, למרות המצב, מגייסים בגדול. במקום שמישהו רואה קושי – אחרים רואים הזדמנות".
לפי מה מחליטים אלו אנשים צריך להשאיר בעסק במקרה של רכישה? "קודם כל צריך להיות אדם טוב, מלבד זאת אני מחפש ערכים משותפים ונכונות ללמוד ולהתפתח. אבל צריך לעשות הכל בסבלנות, להפוך עסק לכזה שעובד בצורה מיטבית זה לא יום אחד, אלא לרוב תהליך של יותר משנה".

איך שומרים על קשר עם לקוחות בתקופה מאתגרת? "לקוח הוא לא קמפיין, הוא בעצם הסיבה שאני קיים. אם יש תקופה של משבר – זה בדיוק הזמן להתקשר אליו ולשאול מה שלומו. זאת לצד צעדים שעשינו כמו הפסקת גבייה בתחילת המלחמה".
עוד באתר:
מה הוא אומר לאנשים שמתלבטים אם להפוך לעצמאים? "כשבן אדם בוחר לצאת לדרך עצמאית, הוא צריך לזכור שיש לזה מחיר והוא צריך לוודא עם עצמו שהוא מוכן לשלם את המחיר. מלבד זאת יש כמובן שאלות של מימון, ועדיף להרוויח 20% ממאה מיליון מאשר 100% ממיליון".
האזינו לראיון המלא, מתוך התוכנית 'חוסן כלכלי' בהגשת עו"ד יצחק שינפלד: