
שבוע עשיר בקמפיינים עבר על הציבור החרדי, כשההתקרבות לחנוכה מייצרת גל של מהלכים יצירתיים שמצליחים לבלוט בתוך עונת חורף שבדרך כלל נחשבת שקטה יחסית בענף המזון והפרסום. המותגים הגדולים במגזר מנסים לייצר בידול, רגש ונראות – חלקם בהצלחה מרשימה.
אחד הקמפיינים החזקים של השבוע מגיע מרשת המעדניות ׳גולדיס׳ מבית ׳בית ישראל׳, שממשיכה במסורת שהפכה לאייקונית: קולקציית הסופגניות הבשריות-מתוקות. למרות שחנוכה אינו חג בשרי, הם מצליחים בכל שנה ליצור סביב המוצר חגיגה שלמה: ויזואלית, פרסומית ומדוברת. הרשת הפכה בפועל ל״רולדין של המגזר החרדי״, ומובילה קמפיין רחב הכולל ויז׳ואלים, סרטונים, רדיו ומשפיענים. המהלך מייצר באזז חזק ומחזק את המותג לאורך כל השנה.

עוד באתר:
גם ׳קוקה־קולה׳ ממשיכה להתבסס חזק בחיבור לשבת, אחרי כמה שנים שבהן ניסתה לגבש מסרים כלליים יותר, היא חזרה כאמור בשנה שעברה לחיבור הטבעי הזה. בהובלת משרד הפרסום 'מימד' קוקה-קולה חוזרת בחורף הזה לקמפיין ה״צ’ולנט״. בשיתוף פעולה שהתרחב השנה עם רשת 'מוטיס' וקמפיין רחב בפרינט ובדיגיטל. ברדיו 'קול חי' וב'קול חי מיוזיק' מתבצעת פעילות קד"ם בתוכניות של מנחם טוקר וב'שולמעלייכם' העושה שימוש בקריין החסידי המפורסם מרדכי צין, שמעביר את החוויה באופן מדויק ואותנטית. ההתמדה בקו הזה כבר שנה שנייה יוצרת חיבור עמוק ומזוהה מאוד עם הקהל.
האזינו לתשדיר המלא:

ב׳סטארקיסט׳ ממשיכים להעמיק את שוק הטונה במגזר בהובלת משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'. פעם עם כריכים, פעם עם מתכוני אפייה, תוך חיבור לערכים של מי שהכין, מי שמביא את המנה, והמשמעות החברתית-משפחתית שמאחורי זה. גם הפעם התשדירים והמודעות משלבים הכנת אוכל, בצורה שמתחברת היטב לעולמות התוכן של הצרכנים החרדים.
האזינו לתשדיר המלא:
האזינו לתשדיר הנוסף:

מותג נוסף שמגביר פעילות הוא ׳יש' עם 'יש חגיגה בכיס׳ בהובלת משרד הפרסום 'אותנטי' עם משחק חכם על המילה “כיסלב”. השימוש במשחק הלשון המוכר מעולמות הדרש מקבל טוויסט פרסומי לראשונה. השפה גדלה, הבמה מתרחבת, והמותג מצליח לבסס את עצמו בזירה רוויית תחרות.
האזינו לתשדיר המלא:

בתחום הבריאות בולטת חזרת מותג תוספי התזונה ׳אמורפיקיור׳, הפעם בקמפיין דיגיטלי עבור מגנזיום. זו חלק ממגמה ברורה: הציבור החרדי מתבגר, מודעות הבריאות עולה, ושוק תוספי התזונה והרפואה המשלימה נהיה רלוונטי יותר ויותר — עם רווחיות ותחרות משמעותית שמייצרת כניסה של שחקנים רבים.

גם שוק הנדל״ן סוער: ׳רוטשטיין נדל״ן׳ חוזרת לפרסום במגזר לאחר תקופה של שקט, ויחד איתה גם ׳נשר נדל״ן׳ שהביאה את ׳גינדי׳ עם פרויקט בלעדי לציבור החרדי. הצוותים יושבים בלב הציבור החרדי, מחוברים לקהל, ופועלים הן לדירות למגורים והן לשוק ההשקעות — שנמצא בתנופה בזכות מודעות פיננסית גבוהה במגזר.
האזינו לתשדיר רוטשטיין נדל"ן:
האזינו לתשדיר נשר נדל"ן:
בתחום ההסברה הפיננסית נרשם קמפיין בולט של ׳הפורום לחינוך פיננסי׳ יחד עם הפיקוח על הבנקים ו'בנק ישראל'. התשדיר משחק בין “הודעה” ל“הונאה”, מדגיש את הסכנה בשיחות טלפון מזויפות, ומעביר מסר ברור: חשדנות היא כלי הגנה. זהו קמפיין שנשמע היטב בשטח במיוחד לנוכח ריבוי הונאות במגזר.
האזינו לתשדיר המלא:
השבוע כולו מאופיין בהתגברות משמעותית של קמפיינים לקראת חנוכה. מותגים ותיקים ושחקנים חדשים מתחרים על תשומת הלב של הצרכן החרדי בתקופה שנחשבה בעבר “חלשה” — וכיום הופכת לאחת המשפיעות ביותר על מיתוג וצריכה לאורך השנה.
האזינו לפינה המלאה מתוך התוכנית ׳שטח שיווקי׳ עם עפר גדנקן:
























