
האינסטינקט הראשוני שיעלה בכם כשתתקלו בססמאות הקמפיין החדש שצפוי להציף את המדיה בימים הקרובים, עלול להיות שיוך לתנועה חסידית מוכרת, או למצער לארגוני נשים ותנועות רפורמיות, אלא שמקור הסלוגנים המפצירים בכם ללכת למקווה, נעוץ בכוונות טובות של ארגון חסידי.
לרגל חג השבועות, יום ההילולא של אור שבעת הימים, הבעל-שם-טוב הק' זיע"א – שהשריש את חשיבות הטבילה הפשוטה של כל יהודי במקווה – יוצא ארגון "אהלי צדיקים" במהלך פרסומי רחב היקף בפריסה כלל ארצית, לעודד את הטבילה היומיומית.
עוד באתר:
הארגון מסביר כי "מי כמו הבעש"ט חקר ודרש אחרי משיח, 'אימתי קאתי מר'. לפנות בוקר ביום השבועות – יום הילולת הבעש"ט – מאיר בכל העולמות אור שער החמישים, מהיכל הרחמים של דוד המלך , ועל ידי הטבילה זוכים לנגוע בו. בשבועות מתקדשים מחדש, מתחדשים באור המקווה".
הססמה שתלווה את הקמפיין תהיה: "רק טבילה אחת", והמסר שיועבר הוא: "הייליגער בעל שם: בשבועות – יום הילולתך – טובלים טבילה אחת לזכותך וטבילה אחת לישועת עם ישראל".