מגדלי עזריאלי קרדיט יחצ עזריאלי (8) (Medium)

כבת להורים עצמאיים, שכל חייהם עבדו קשה לפרנסת המשפחה, הבנתי כילדה שעל מנת לנהל עסק מצליח, עלי להיות עקבית ומתמידה. כל השאר יגיע כבר בע"ה. זו הייתה הבנתי כילדה שהתבוננה בהוריה העמלים. מציאות לפיה לכל עסק היה את המקום שלו, את קהל הלקוחות שלו, את הביטחון שלו.

והנה חלפו להן השנים וכיום, כעצמאית כבר כמעט שני עשורים ומנטורית עסקית המלווה עסקים בתהליכים שונים ומגוונים, אני מזהה כי אחד האתגרים הגדולים הניצבים מול כל בעל ובעלת עסק הוא היכולת להתאים את העשייה שלנו למציאות של שוק רווי- שוק שיש בו הכל מהכל, והרבה!!!

מציאות ילדותי כבר לא יכולה להתקיים עבור עסק עצמאי שרוצה לגדול בע"ה ולא רק לשרוד. היום יש ללקוח עשרות אפשרויות בחירה איפה לקנות את אותו המוצר. אנו פוגשים מידי יום עשרות בעלי ובעלות עסקים הרוצים לנהל עסק מרוויח ועובדים במרץ ובעקביות; אך התוצאות לא מספקות במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב- לא מאפשרות המשך קיום לעסק.

הנתון לפיו 80% מהעסקים נסגרים תוך 3 שנים מיום פתיחתם, הוא נתון מדאיג. אנו שמים את כל כספינו ועמלנו בעסק, עושים כל שביכולתנו על מנת שהעסק שלנו יצלח ויגדל בע"ה ויהפוך לרווחי, אך המציאות מציבה בפנינו מפה לא מוכרת ומאוד מאתגרת.

גם אם יש לנו עסק ותיק שעובד נפלא, אנו מבינים שמציאות השוק מחייבת אותנו להשתנות תמידית ולהתאמת העסק שלנו לצרכי השוק המשתנים בתדירות מטורפת.

מה עושים?
אפשרות אחת- היא לנסות ולהמשיך לפעול במלוא המרץ כפי שפעלנו עד כה ולקוות לפרנסה מכבדת;
אפשרות שניה- היא ללמוד את כללי השוק הרווי ולשחק על פי הכללים החדשים והמתבקשים, על מנת ליצר לעצמנו יתרון משמעותי ולא להיכנס חלילה לסטטיסטיקה העגומה של בעלי עסקים בארץ.

אני בעד האפשרות השנייה.

את/ה בעלי עסק? ולא משנה מה גודלו- הקמת עסק על מנת שיהווה עבורך מקור פרנסה מכבד, לכלכל את בני ביתך בנחת ובכבוד.
כאן נכנסת ההשתדלות שלך- האחריות שלך על העשייה שלך בעסק: מה נכון לעשות, כיצד נכון לפעול ומה נדרש ממך לשם כך.
חישבו רגע מה גורם לכם לבחור בעסק כזה או אחר, ולא באחרים הדומים לו?
נכון! אנו בוחרים את העסקים בהם אנו קונים לפי הערך המוסף שנקבל בעסק אחד לעומת האחר.
הלקוח, בדיוק כמונו, יבחר את העסק שממנו יקנה את המוצר על פי הערך המוסף שיצא לו מהקניה, ואפילו ישמח לשלם על כך קצת יותר, העיקר שהערך יישמר.

מה זה ערך מוסף?
ערך מוסף הוא מה שניתן ללקוח מעבר למוצר- מה יצא לו מהקניה אצלי. נניח: יחס חם ואכפתי; שירות עד לבית הלקוח; יכולת התאמה מלאה ובטוחה, או כל דבר שמייחד אותנו בעשיה שלנו וניתן ללקוח שלנו בנוסף למוצר עצמו.
רק כשאנו מייחדים את עצמנו והייחוד שלנו ברור לנו כאור השמש, אנו מיצרים ערך מוסף ללקוח שלנו. (הייחוד מחדד גם לנו את מה שאנו נותנים ולמה נכון לפנות אלינו)
חשוב להבין שאנו לא פונים אף פעם ל-100% מהאנשים, אלא לאלו שהערך שלנו נוגע בהם (והם רבים, תאמינו לי). פנייה רחבה משולה ל"שלח לחמך על פני הארץ"- היא פנייה לא ממוקדת שלא מייצרת לצערי יתרון ממשי לאף אחד.
לכן אנו פונים ממוקד, לקהל הרלוונטי לנו, עם הערך המוסף שלנו.

מי שהערך שלנו נוגע בו- יגיע אלינו. ומי שיגיע ויקבל את הערך- יחזור אלינו.
כך למשל: אם הערך המוסף שלי הוא מהירות עבודה ותיקתוק עבודה, אפנה ללקוחות שחשוב להם עבודה זריזה וחסכון זמן; אם הערך שלי הוא יחס אישי ופניות לכל לקוח, את זה אדגיש ואת זה אתן לכל לקוח שמגיע אלי.
גם חברות הענק פונות ממוקד לפי קהלי היעד שלהם. מספיק לראות את הפרסומות של בנק מזרחי טפחות. בנק זה בנק, לא?! אז זהו שלא!!! מה הערך המוסף של מזרחי טפחות? יחס אישי לכל לקוח, עם בנקאי אישי. לכן, הפניה "מאוכזבים מהבנק שלכם?" היא פנייה ממוקדת לקהל יעד שמאוכזב מהיעדר המענה האנושי בבנק שלו.

בדיוק כמו הבנק, כל אחד ואחת מאיתנו נדרש להביא לעסק שלו את טביעת האצבע הייחודית לו, הערך המוסף שלנו.
אז לפני שאתם רצים לפרסם את העסק שלכם ולקוות שיביא איתו פניות ולקוחות, תתחילו בהגדרת הערך המוסף של העסק שלכם.
זהו השלב ההכרחי והראשון. לאחריו נכון יהיה לבנות את השלבים הבאים הנדרשים בשוק רווי.
רוצים לשמוע עוד איך להוביל בע"ה את העסק שלכם להצלחה ולרווחה? צרו איתנו קשר.

בדיוק לשם כך אנו עמלים בימים אלו להביא לכן, בעלות עסקים, יתרון משמעותי במציאות של שוק רווי.
ב-כ"ב-כ"ד בסיוון (5-7/6/18) יתקיים אי"ה נופש נשות העסקים הראשון מסוגו בארץ ובעולם, שיאפשר לך, בעלת עסק, לנפוש, להתאוורר, ללמוד, להתנסות, לחוות ולחזור בכוחות מחודשים ומרגשים לעשייה ממוקדת יותר, מותאמת למציאות השוק ורווחית יותר בע"ה.

המקום שלך להשתחרר ולגדול בו זמנית, עם תכנים שלא ניתן להגיע אליהם בשום דרך אחרת ומהווים את המילה האחרונה.
כל מי שמעוניינת להוביל את עצמה קדימה ב-3 ימים מלאי עוצמה וחוויה, מוזמנת ליצור איתנו קשר.

1-700-703-933
[email protected]

בברכה,
כנרת דעבול-וירניק
בעלים ומנכ"ל צופן השפע

לוגו צופן השפע











עוד כתבות שיעניינו אותך

סערת קמפה

מנחם טוקר מגיב: "מי שצר עין, יישאר בלי עין"

אלי יעקובוביץ
מסכלים טרור

מבצע "חמש אבנים": תיעוד ראשון מהפעילות הנרחבת

קובי פינקלר
צפו

בסוריה יצאו לרחובות, והניפו את תמונות נתניהו

שניאור כהן
אימה באופקים

תיעוד דרמטי: המוכר הפעיל גז ועשן, השודדים נמלטו

אלי יעקובוביץ
תאונת עבודה

במרכז הארץ: פועלים נפלו מגובה 5 קומות ונהרגו

אבי יעקב
הגנה אווירית

אור איתן נכנסת לזירה: מערכת הלייזר המבצעית הראשונה

קובי פינקלר
תיעוד מחריד

צפו ברגעי האימה בהונג קונג: מגדלים עלו באש

שמעון כץ
טובים השניים

ישראל גנבה עננים מאיראן? • צפו במערכון המשעשע

יוסי חיים
"חילול השם ומחלוקת"

סערה מתגלגלת: המופע של נפתלי קמפה בוטל לחלוטין

אליעזר חסיד
ליל גשמים סוער

הצפות ענק בארץ; לוחמי האש נאבקו במים וחילצו אנשים

פנחס בן זיו
צפו בתיעוד

ניצוצות ופיצוץ בכבלים: הרכבת הקלה הושבתה

שמעון כץ
הצמד התפרץ בשידור

אבי מימרן לאפי ומני: "גורמים לנזק בלתי הפיך"

אפי סקקובסקי ומני וקשטוק
מעשה מסוכן

צפו ברגעי האימה: נער נתקע על המנוף הגבוה בירושלים

שמעון כץ
פלייליסט מקפיץ ושמח

נתנאל הולצמן מגיש מחרוזת "לעבדיג טאנץ"

אליעזר חסיד
תיעוד משעשע

ילדות נתקעו בשלולית; כונן הגיע לחלץ על קייק

פנחס בן זיו
עבר בהצלחה

אש באולפן: קובי ברומר עמד באתגר של נמואל

יענקי הס
אנרכיה בדרום

עידן טרבלסי משחזר: כך שרדנו את שוד התכשיטים

אבי יעקב
צפו בתיעוד

מפגינים מנעו מעצר, ניידת משטרה צבאית התהפכה

נתי קאליש
הופעת live באולפן

תיעוד נדיר: הרבי התלהב מהשיר החדש של קובי

יענקי הס
סערת המופע

'קול חי' מחזקת את קמפה: "יש איזשהו חוסר הבנה"

מנחם טוקר