
יו"ר ארגון 'הצלה' אושי שלומוביץ, אח בבי"ח מעייני הישועה סיפר לחברון גרנביץ' ואריאל ברמן ב'קול חי' על רגעים דרמטיים בהם ליווה את מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל ברגעיו האחרונים: "חצי שעה לפני שהוא נפטר הוא קרא לי ואמר לי תודה על כל הטיפולים והליווי", סיפר שלומוביץ בהתרגשות.

מסר לממשלה!
מצמרר
השוטר התחנן
"גם מי שלא לומד"
סמוטריץ' לא מבין
המשבר מחריף
כלא 10
המעצר והתנאים
כך נחשפה ההברחה
כל הפרטים
גולדקנופף פנה למפכ"ל
תיעודים מהשטח
למען עצורי עולם התורה
לא נשתוק!
נוכל נותר נוכל
בתוך הפקקים
צפו בתיעוד החיסול
עד כאן!
די לשתיקה!
ומיהו "בחור טוב"