
מנהל המגזר החרדי, הרב רוזנשטיין: "הנתונים משקפים את ההכרה הגוברת בציבור החרדי בהתאמת השירותים והרגישות של הקופה לאורח החיים"
לאומית שירותי בריאות ממשיכה במגמת הצמיחה המרשימה בציבור החרדי. נתוני הביטוח הלאומי לשנת 2024 מציגים תמונה ברורה: לאומית מובילה בפער ניכר מול הקופות בשיעורי ההצטרפות של הלקוחות לקופה ברוב הריכוזים החרדיים.
בעיר צפת רשמה לאומית את ההישג המרשים ביותר עם 828 מצטרפים נטו, מה שמציב אותה במקום הראשון בעיר הגלילית. בעיר ביתר עילית מובילה לאומית עם 246 מצטרפים נטו, ובעיר אלעד נרשמו 161 מצטרפים נטו, שוב גם שם לאומית ממוקמת במקום הראשון. גם במושבה יבנאל נרשמה צמיחה חיובית המציבה את לאומית גם כאן במקום הראשון. בעיר בית שמש לאומית מסיימת במקום השני, כמו כן בערים, ירושלים, טבריה, אשדוד, עמנואל ומודיעין עילית, לאומית מסיימת את שנת 2024 בצמיחה חיובית מרשימה ביותר.
עוד באתר:
הרב אפרים רוזנשטיין, מנהל המגזר החרדי בלאומית שירותי בריאות, מציין בסיפוק רב: "הנתונים המרשימים בס"ד מדברים בעד עצמם ומשקפים את ההכרה הגוברת בציבור החרדי בהתאמת השירותים והרגישות לאורח החיים. אני מודה לכל אנשי הצוות – החל מהרופאים והאחיות, צוות קשרי הלקוחות המסור במרכזים הרפואיים ועד למנהלי קשרי הקהילה בשטח – על עבודתם היעילה והמקצועית. כולנו רואים זכות גדולה בשירות לציבור החרדי על כל גווניו".
המספרים המרשימים משקפים מגמה עקבית ורב-שנתית של צמיחה מתמדת בריכוזים החרדיים. מאחורי הנתונים עומדת תפיסת שירות ייחודית המבוססת על ארבעה עמודי תווך: יחס אישי, התאמה הלכתית לאורח החיים החרדי, מקצועיות רפואית וכדאיות כלכלית. לאומית השקיעה בפריסת מרכזים רפואיים בכל השכונות בריכוזים החרדיים, כשבכל אחד מהם פועלים במקביל לצוותים גם עשרות מנהלי קשרי קהילה המעניקים מענה מהיר ויעיל.
"ההתאמה לאורח החיים החרדי אינה מתבטאת רק במרכזים הרפואיים, אלא בכל נקודת מגע עם הלקוח", מסביר הרב רוזנשטיין. "לקוח חרדי יודע בוודאות שבלאומית הוא לא ייאלץ להתמודד עם קונפליקטים שיאתגרו את אורח חייו והשמירה על גדרי ההלכה. הרגישות הזו מאפיינת את לאומית בכל הרמות, מההנהלה הבכירה ועד לצוותים בשטח".
בנוסף להתאמה ולשירות, מציעה לאומית את הביטוח המשלים המשתלם ביותר למשפחות חרדיות. "משפחה חרדית ממוצעת יכולה לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה בהשוואה לקופות אחרות", מדגישים בלאומית. "כשהמספרים כה ברורים והפערים גדולים, הבחירה הופכת לפשוטה".
"בשנים האחרונות אנו עדים למגמה ברורה של 'חבר מביא חבר'", מוסיף הרב רוזנשטיין. "לקוחות מרוצים הופכים לשגרירים הטובים ביותר שלנו ומספרים למשפחה הקרובה, לשכנים ולחברים על החוויה החיובית שלהם עם לאומית. זוהי העדות המשמעותית ביותר להצלחה שלנו".
בשיחה עם הרב רוזנשטיין הוא מציין גם את הפעילות הרבה של הקופה בתחום רפואת הנשים, הגדלנו את כמות רופאי ורופאות הנשים והרחבנו את מרכזי בריאות האישה בכל רחבי הארץ כדי שהלקוחה תוכל לקבל את כל מגוון השירותים בזמינות מעולה. לרשות הלקוחות פריסה ארצית ורחבה של מרכזי בריאות האישה המציעים שירותי רפואה ייעודיים לנשים על ידי רופאי ורופאות נשים ועל ידי יועצים ומומחים בתחומי פוריות, ה. בסיכון, ועוד. בנוסף קיימים גם חדרי מיון לנשים ללא צורך בקביעת תור ובהם בדיקה על ידי אחות בריאות האישה, רופא/ת נשים או טכנאי/ת בהתאם לצורך.
"אנו מודים ללקוחותינו הרבים על האמון המתמשך", מסכם הרב רוזנשטיין. "נמשיך להשקיע ולשפר את השירותים שלנו, תוך שימת דגש על הצרכים הייחודיים הרפואיים של הציבור החרדי. הנתונים המרשימים מהווים עבורנו מקור השראה, אך גם אחריות להמשיך ולהשתפר".