
האזינו לראיון המלא>>>
הערב ב'מההדורה המרכזית': ח"כ שמחה רוטמן תוקף: "למרות שאנחנו לא בקבינט המלחמה לא שמעתם קולות מאיתנו נגד ההחלטות שהתקבלו בה. אנחנו עכשיו בסיטואציה של להיות או לחדול ואסור לנו לשתוק. השאלה היא אם ישראל תמשיך להתקיים כפי שהיא – והתשובה היא שלא. הכניסה לרפיח צריכה להיעשות היום". לדבריו: "הסיפור בבית הדין בהאג הוא 100% פוליטיקה. ה-ICC מגנים את ישראל על ימין ועל שמאל אבל מתעלמים מכל פשעי החמאס ב-7 באוקטובר"


האזינו לראיון המלא>>>
תיעודים מהשטח
כך נחשפה ההברחה
ומיהו "בחור טוב"
תפנית בבית המשפט
כלא 10
למען עצורי עולם התורה
מצמרר
לא נשתוק!
השוטר התחנן
בתוך הפקקים
עד כאן!
ב-90 יום
המעצר והתנאים
נוכל נותר נוכל
מהחטיפה ועד ההכרזה
זו רק ההתחלה
נחבא אל הכלים
סמוטריץ' לא מבין
מסר לממשלה!
די לשתיקה!