
האזינו>>>
"רצועת עזה זה כמו מיידאנק, אם לא משמידים אותם אין לנו מה לחפש פה": בתוכנית 'זמן אוויר' חזר מנחם טוקר לצוואתו של רס"ם במיל' יוסי הרשקוביץ' הי"ד שנפל בלחימה בעזה. לפני כניסתו לרצועה הקליט הרשקוביץ' מסר למשפחתו ומכריו וביקש: "רק אחדות בעם". טוקר שוחח עם יעקב, אביו השכול של יוסי הי"ד, שספד לבנו: "היו לו את כל הסיבות לא להיכנס לרצועה אבל הוא התעקש לשרת ולהילחם. שבועיים לפני שנפל הוא התקשר וביקש ברכה"


האזינו>>>
תפנית בבית המשפט
בדרך למשבר נוסף?
הטור השבועי
המעצר והתנאים
די לשתיקה!
ומיהו "בחור טוב"
השוטר התחנן
תיעודים מהשטח
בנט ממשיך להתרסק
פרסום ראשון
נחבא אל הכלים
ב-90 יום
עד כאן!
סמוטריץ' לא מבין
אחרי שנה
מסר לממשלה!
נוכל נותר נוכל
מהחטיפה ועד ההכרזה
כלא 10
מצמרר