
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
לא נשתוק!
כלא 10
נחבא אל הכלים
די לשתיקה!
עד כאן!
מסר לממשלה!
ומיהו "בחור טוב"
נוכל נותר נוכל
כל הפרטים
בתוך הפקקים
מצמרר
למען עצורי עולם התורה
"גם מי שלא לומד"
גולדקנופף פנה למפכ"ל
המעצר והתנאים
השוטר התחנן
סמוטריץ' לא מבין
תיעודים מהשטח
המשבר מחריף
כך נחשפה ההברחה