
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
נוכל נותר נוכל
פרסום ראשון
מצמרר
מהחטיפה ועד ההכרזה
נחבא אל הכלים
אחרי הפגיעות
אלפים נתקעו
ראיתם אותו?
ומיהו "בחור טוב"
מעדני הפרשה
הטור השבועי
עימות חריף
השוטר התחנן
ב-90 יום
כלא 10
בנט ממשיך להתרסק
בדרך למשבר נוסף?
תפנית בבית המשפט
שוב לא שקט
אחרי שנה