
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
מצמרר
נחבא אל הכלים
אחרי שנה
די לשתיקה!
תפנית בבית המשפט
סמוטריץ' לא מבין
בדרך למשבר נוסף?
מהחטיפה ועד ההכרזה
המעצר והתנאים
מסר לממשלה!
בנט ממשיך להתרסק
ומיהו "בחור טוב"
פרסום ראשון
עד כאן!
נוכל נותר נוכל
כלא 10
השוטר התחנן
תיעודים מהשטח
הטור השבועי
ב-90 יום