
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
עד כאן!
השוטר התחנן
נחבא אל הכלים
מסר לממשלה!
מהחטיפה ועד ההכרזה
נוכל נותר נוכל
תיעודים מהשטח
בנט ממשיך להתרסק
ב-90 יום
המעצר והתנאים
סמוטריץ' לא מבין
בדרך למשבר נוסף?
תפנית בבית המשפט
כלא 10
למען עצורי עולם התורה
מצמרר
ומיהו "בחור טוב"
אחרי שנה
די לשתיקה!
פרסום ראשון