
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
תפנית בבית המשפט
מסר לממשלה!
נוכל נותר נוכל
ומיהו "בחור טוב"
השוטר התחנן
כך נחשפה ההברחה
למען עצורי עולם התורה
מהחטיפה ועד ההכרזה
כלא 10
זו רק ההתחלה
נחבא אל הכלים
עד כאן!
תיעודים מהשטח
די לשתיקה!
בדרך למשבר נוסף?
המעצר והתנאים
ב-90 יום
סמוטריץ' לא מבין
פרסום ראשון
מצמרר