
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
אלפים נתקעו
כלא 10
אחרי הפגיעות
פרסום ראשון
ראיתם אותו?
השוטר התחנן
נוכל נותר נוכל
תפנית בבית המשפט
סמוטריץ' לא מבין
מעדני הפרשה
ב-90 יום
בדרך למשבר נוסף?
נחבא אל הכלים
מהחטיפה ועד ההכרזה
בנט ממשיך להתרסק
עימות חריף
ומיהו "בחור טוב"
אחרי שנה
הטור השבועי
מצמרר