
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
מסר לממשלה!
המעצר והתנאים
צפו בתיעוד החיסול
כך נחשפה ההברחה
גולדקנופף פנה למפכ"ל
למען עצורי עולם התורה
"גם מי שלא לומד"
לא נשתוק!
נוכל נותר נוכל
די לשתיקה!
המשבר מחריף
רגעי אימה
כל הפרטים
ומיהו "בחור טוב"
עד כאן!
תיעודים מהשטח
סמוטריץ' לא מבין
מצמרר
בתוך הפקקים
כלא 10