
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
כלא 10
כך נחשפה ההברחה
ומיהו "בחור טוב"
מסר לממשלה!
כל הפרטים
זו רק ההתחלה
סמוטריץ' לא מבין
די לשתיקה!
תפנית בבית המשפט
מצמרר
נחבא אל הכלים
מהחטיפה ועד ההכרזה
השוטר התחנן
בתוך הפקקים
לא נשתוק!
המעצר והתנאים
תיעודים מהשטח
למען עצורי עולם התורה
עד כאן!
נוכל נותר נוכל