
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
ומיהו "בחור טוב"
בנט ממשיך להתרסק
סמוטריץ' לא מבין
ב-90 יום
בדרך למשבר נוסף?
נחבא אל הכלים
מצמרר
תפנית בבית המשפט
השוטר התחנן
אלפים נתקעו
אחרי שנה
נוכל נותר נוכל
אחרי הפגיעות
מהחטיפה ועד ההכרזה
ראיתם אותו?
מעדני הפרשה
פרסום ראשון
עימות חריף
כלא 10
הטור השבועי