
האזינו>>>
המגעים לעסקה שהציג נשיא ארה"ב ביידן: ח"כ אוהד טל הערב ב'מהדורה המרכזית': "לא מצליח להבין את ההיגיון של ההצעה הזו. זה הסכם שלא מביא אף הישג לישראל ומרחיק אותנו ממטרות המלחמה. בחתימה על ההסכם אנחנו נכנעים לחמאס ומותירים בידיהם את החטופים". לדבריו: "חייבים להמשיך ללחוץ ולא להרפות. בוועדת חוץ וביטחון ניסיתי להבין מנתניהו איך זה נראה סביר בעיניו, לדעתי הוא פשוט מסתמך על כך שהחמאס לא יסכים בסופו של דבר"


האזינו>>>
כל הפרטים
"אלה ברכב"
לא נשתוק!
מחאת ענק
סמוטריץ' לא מבין
גולדקנופף פנה למפכ"ל
אבל כבד
הרוצח חופשי
יום רביעי
כך נחשפה ההברחה
צפו בתיעוד החיסול
רגעי אימה
המעצר והתנאים
צפו בתיעוד
אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם
מסר ברור
המשבר מחריף
איראן חוגגת ולועגת
הפיגוע במונטריאול
מאבק עולם התורה