
אנחנו, במוקד הציבורי, משתדלים לעקוב אחרי נושאים שטיפלנו בהם בשידור, כדי לבדוק מה קרה, האם הדברים התקדמו וטופלו כמו שהובטח.
הנה תזכורת לאייטם ששודר פה לא מזמן: יהודית רכשה מכונת כביסה ומייבש מחשמל הקרן, המכונות לא נכנסו דרך הדלת והמובילים אמרו לה שיביאו מנוף ויכניסו דרך החלון. בפועל, ההובלה הגיעה בלי מנוף, המובילים הכניסו את המכונות עם חבל, תוך יצירת שריטה על קיר הבית ועל המכונה, וגם סירבו להוריד את המכונה הישנה, למרות ההתחייבות, מכיוון שלא היה להם מנוף. הם אף התעקשו לגבות ממנה את התשלום על מנוף בסך 400 ש"ח, למרות שמנוף לא היה שם. בתגובה לשידור אז, הבטיחה 'חשמל הקרן' כי הלקוחה תקבל את ה400 ש"ח בחזרה.
עוד באתר:
שלום יהודית, האם אכן קיבלת את כספך בחזרה?
התשובה היא לא, לא הביאו את הכסף, ולא ענו עדיין לפנייתי.
זאת אומרת, הם הודיעו לנו פה, ואמרנו בשידור את המילה שלהם, והם הבטיחו לתת את ה400 שקלים, ואז הם חזרו בהם? מה הם הסבירו לך?
אין לי הסבר. שלחתי מייל, לא קיבלתי מענה. דיברתי עם כמה מזכירות, יותר מאחת. לא קיבלתי מענה. אמרו שיעבירו את זה הלאה להנהלת חשבונות, ולא חזרו אליי.
הם היו מודעים לזה שהחברה הודיעה כאן בשידור שהם יזכו אותך?
המזכירות שדיברתי איתם לא ידעו מזה. הם אמרו שהכל עובר דרך הנהלת חשבונות, ואמרו שיעבירו את הפנייה שלי אליהם, וזהו. ומשם זה נעצר כל פעם.
מדהים. האמת, הפתיעו גם אותי. כל מה שסבלתם במהלך הקנייה הזו, זה לא בסדר, אבל המינימום שמצופה מחשמל הקרן, או מכל בית עסק סביר שרוצה לקוחות, זה לפחות לעמוד במילה שלהם. אנחנו פנינו אליהם, ושאלנו איפה הכסף, לא קיבלנו תשובה. בחרו להתעלם מאיתנו. אני מאוד מקווה שאת לא מוותרת, כי אנחנו לא רוצים שתוותרי, גם אם חשמל הקרן חושבים שהם יסתדרו עם לקוחה לא מרוצה אחת, זה לא עובד ככה, כי בסוף זה כוח צרכני, ושומעים אותך עוד עשרות אלפי מאזינים שידעו שיכול להיות שהם לא יקבלו את השירות שהם רוצים. אני מקווה מאוד שהמקרה שלך לא מייצג איך שהחברה עובדת, בוודאי לא בצורה הזו. אבל אם כן תחליטי ללכת על מסלול של תביעות קטנות, אנחנו נשמח לסייע לך בזה. אנחנו נמשיך לעקוב, אני מקווה מאוד שמישהו שם יתעשת ויבין שלא מתעמרים בלקוחות ועומדים במילה.
האזינו לדברים המלאים מתוך 'המוקד הציבורי':