
"רציתי לקנות מגבעת לילד", מספרת לקוחה, "לפני כן התקשרתי לסניף של פרסטר כדי לשאול מה העלויות של סוג המגבעת הזה. אמרו שמתחיל מ500 – 550 ש"ח ומעלה, שלחתי את הבן שלי עם סבא שלו, עם חמי, כשהוא הגיע לשם, אמרו לו שהסוג מגבעת הזה – מגבעת צרה, זה או 900 או אלף שקל, זה מה שיש. הוא חוצניק, נראה קצת כמו גביר. לא הייתה להם ברירה אז הם קנו.
כשבעלי ראה את הקבלה הוא שאל: 1100 ש"ח, מה קרה? הבן שלי אמר לו שאמרו שזה מה שיש. התקשרתי אליהם עוד פעם, אמרו לי שהוא ביקש את הכובע הכי טוב ולכן הביאו לו את זה. חזרנו לחנות וקנינו כובע חדש ב600 ש"ח, ביקשנו להחזיר את העודף, המוכר אמר שלא, הוא רק יכול להחזיר את כל הכסף בניכוי 7 אחוז, אמרתי שהכרטיס לא אצלי, אז הוא אמר שאפשר רק לזכות באופן טלפוני אבל אי אפשר לחייב, אלא רק עם כרטיס פיזי.
עוד באתר:
אמרתי לו, יש בר מצווה לבן שלי עוד שנה, אז תן לי זיכוי. הוא נתן זיכוי רק לחצי שנה, לא רצה לתת יותר. אמרתי שהחוק מחייב שנתיים, התחילו לצעוק והייתה אווירה לא נעימה, הרגשתי קצת כמו קבצנית, שאני צריכה להתעקש על הכסף שלי".
פנינו לכובעי פרסטר בבני ברק על מנת לקבל תגובה, לצערנו הם בחרו שלא להגיב.
האזינו לדברים המלאים מתוך 'המוקד הציבורי':