
בפינת הקמפיינים מתארח איש הפרסום נתי לבקוביץ' וחושף מאחורי הקלעים של הקמפיינים הפרסומיים הבולטים והמוצלחים של השבוע, במגזר החרדי.
טונה אוכל לתשעת הימים:
עוד באתר:
זה הזמן של תחליפי הבשר, דגים וכדו. סטארקיסט עם הקמפיין "טונה של אפשריות" הטונה שמשדרגת כל ארוחה בתשעת הימים. ראינו את אושן גורמה – "הוויט פיש" האמריקני, עם קמפיין מהמם ונקי שמוטי נאה המוכשר יצר יחד עם ישראל לוינגר. "דגנו לכם ארוחה טעימה מהים לצלחת" 100% של דג, נתחי נורווגי בציפוי קראנצ'י, טעים בריא ומזין. ותשדיר קריאטיבי של שיח בן אמא לילדים. כמובן כולם נותנים את זה גם עם מעטפת של מתכונים, אז שיהיה לכולנו בתיאבון.
זיכרון בסלון:
קמפיין חברתי מרגש של השקת מיזם 'זיכרון בסלון' במגזר החרדי יחד עם גנזך קידוש השם. הם לקחו את ימי בין המצרים /תשעת הימים, ימי אבל וזיכרון ויזמו מושבי שיח בריכוזים החרדיים,
באולמות, מרכזים קהילתיים ובבתים, לשמוע עדויות, רשמים וסיפורים על השואה הנוראית שנטלה חלק גדול מבני עמנו, מגיע פה קרדיט גדול למשרד הפרסום מימד שהובילו את כל המהלך
הזה. האזינו:
חבורת תרי"ג:
על המופע השנתי של חבורת תרי"ג האהובים אי אפשר לוותר, 3 ימים של הופעות מבוקר עד לילה, ויש גם הטבה מיוחדת למאזינים של רדיו קול חי עם קוד קופון מיוחד, הזדמנות לתת לילדים חוויה מרתקת.
חוזרים ללימודים:
חלק גדול מהתעסוקה בימי החופש אלו ההכנות לקראת החזרה ללימודים עם הקניות של מכשירי הכתיבה, עטים וספרים. נקודה מעניינת ששווה לשים עליה את האצבע היא תופעה
שמתרחבת משנה לשנה – הרגל לצרכנים לעשות את קניות החזרה ללימודים ברשתות המזון הגדולות, ראינו את רמי לוי אושר עד וכל הרשתות בקמפיין ייעודי לזה.
הצרכנים מחפשים מחירים טובים, ובשונה ממוצרי חשמל גדולים וכד' שגם לתחום זה הרשתות מנסות להיכנס ונתקלות בחסם של השירות ואחריות, כאן מדובר במוצרים קטנים שקונים וממשיכים הלאה. הרשתות הבינו שבסוף הטראפיק של הלקוחות אצלם, ויש להם כוח קנייה חזק כך שלבסוף כולם מרוויחים מזה.
אייס-פרי-גת מרענן:
יש גם את הפעילות הקיצית המתוקה והמרעננת של פריגת, אייס-פרי מפנק במתנה למי שקונה שני מוצרי פריגת, אוטו פריגת מסתובב בריכוזים החרדים, בכל תקופת בין הזמנים. הילדים נמצאים בחוץ זה מאוד מחבר אותם למוצר ה'אייס פרי' וגם לערכים של פריגת, מכיל פרי מהטבע וכמובן בסוף מגדיל מכר ומודעות בקטגוריה מאות תחרותית.
קמפיין מהמגירה:
קמפיין מגירת הממתקים של עלית, קמפיין שמקיף את כל הקטגוריה של המתוקים. עלית הוא מותג ישראלי מתוק שמלווה אותנו מגיל אפס לכל החיים, הם לקחו את הדבר הבסיסי שיש לכל אחד בבית, מגירת ממתקים, ונתנו ביטוי למגוון רגעים מרגשים ואותנטיים שהם חלק מכל משפחה, השיחה הרגועה של ההורים בערב, ביקור הנכדה אצל סבתא, לימוד הדף היומי או חזרות למבחן עם החברות בשפה טקסטואלית מנוקדת של שירה. כל הרגעים הסתיימו בחיבור הרגע המתוק ל"מגירת הממתקים" ולחטיפים של עלית שהם חלק בלתי נפרד מכל רגע כזה כבר שנים.
אדום, נקי, קוקה קולה:
קוקה קולה אחרי תקופה ארוכה שלא נראתה באוויר יצאו שוב עם קמפיין שבתי כמובן עם הסנסוריות של המשקה בתשדיר, וסדרת מודעות נקייה עם הרקע האדום הבולט ומשפט במרכז עם
לוגו ואייקון מותאם "לכבד", "לזמר" – קוקה קולה הטעם האמיתי.
דינא דדינא:
משרד העבודה בקמפיין מיוחד של משרד הפרסום אותנטי על חוקים צרכניים שונים המיטיבים עם האזרח שמסתבך בסבך הביורוקרטיות. "דינא דביטול עסקה דינא דדינא".
קמפיין חשמל:
שוק החשמל נפתח ומביא איתו קמפיינים שונים של החברות בתחום. החברות מציעות שירות מקביל לחברת חשמל עם הנחות שבין 5-20% ממחירי החשמל. המגזר החרדי שלא פוחד משינויים, בפרט שמוזילים לו הוצאות, מן הסתם ינהר בהמוניו לחברות המקבילות כמו אלקטרה פאוור, הוט, פזגז וכדו'.
קראנצ'דיק:
ענבי טלי בקמפיין חרדי למהדרין בדגש על הכשרות המהודרת של הרב אפרתי, העדה החרדית והרב לנדא. השפה גם היא חרדית כדבעי – "קראנץ'דיק", "קראנץ'קייט".
מלוח או מתוק:
מילקי עם ההשקה של המעדן "מלוח מתוק" מילקי בא בטופ עם שברי בייגלה, ושברי בייגלה מצופים שפשוט עושה חשק לטעום.
שגרת דנונה:
נסיים עם משהו בריא, יוגורט דנונה דואגים לנו לשגרה טובה ומזינה שמשתלבת במהלך כל היום עם מגוון המשקאות היוגורטים והמעדנים המדהימים שלהם.
האזינו לפינה המלאה מתוך התוכנית 'שטח שיווקי' עם עפר גדנקן: