






























בשכונת מתחם הסופרים החדשה בבני ברק התקיים מעמד הכנסת ס"ת וכנס יסוד המוסדות בראשות המרא דאתרא הגר"א זכותא. בכנס הוכרז על פתיחת ת"ת חדש, והשתתפו בו רב העיר הגר"מ בן שמעון שדיבר מנהמת לבו להרבות תורה וקדושה בשכונה, רב השכונה הרב ויזל , סגני ראש העיר וקהל רב































כלא 10
לא נשתוק!
נוכל נותר נוכל
די לשתיקה!
המשבר מחריף
ומיהו "בחור טוב"
למען עצורי עולם התורה
המעצר והתנאים
כך נחשפה ההברחה
תיעודים מהשטח
עד כאן!
השוטר התחנן
בתוך הפקקים
צפו בתיעוד החיסול
גולדקנופף פנה למפכ"ל
מסר לממשלה!
מצמרר
סמוטריץ' לא מבין
"גם מי שלא לומד"
כל הפרטים