התשדיר המנצח של "שטח שיווקי" לשבוע זה הוא "קוקה-קולה – להתענג" מבית משרד הפרסום "מימד".
התוכנית "שטח שיווקי" בהגשת עפר גדנקן ב'קול חי' ממשיכה לעורר עניין רב בתעשיית הפרסום, והשבוע הוכתר תשדיר 'קוקה-קולה' כזוכה הגדול. התשדיר, ששם דגש על חוויית ההתענגות הייחודית של מותג המשקאות הפופולרי, הצליח לכבוש את לב המאזינים.
עוד באתר:
בשבוע הבא יתחרו ארבעה תשדירים חדשים על תואר "התשדיר המנצח של השבוע":
אסם – משרד הפרסום: אפיקים
מרכנתיל – משרד הפרסום: בולטון פוטנציאל
יופלה קידס – משרד הפרסום: גל-אורן-לרנר BSD
דנונה מולטי – משרד הפרסום: בולטון פוטנציאל
ההכרעה בידיים שלכם!
הצופים מוזמנים להאזין לתשדירים המתמודדים ולהצביע לתשדיר המועדף עליהם שיזכה בתואר הנכסף 🥇.
אז מי יכבוש את הפסגה השבוע?