פרסומות, אילוסטרציה | צילום: unsplash

'ביטוח ישיר' בקמפיין מושך עין
חברת 'ביטוח ישיר' יצאה בקמפיין יצירתי ומרענן בהפקת משרד הפרסום 'בריליאנט', שכלל מודעות עיתונות ותשדיר רדיו. הקריאייטיב במודעות הזמין את הקהל לחפש את ההבדלים בין שטרות של 200 שקלים – אלמנט חזותי שתופס את העין ומעודד התעמקות במסר. "יש פה 200 ויש פה 2000 – תחליט אם אתה משלם יותר או פחות", נכתב במודעה באופן חד ומדויק. גם התשדיר שהופק כחלק מהקמפיין נחשב למוצלח ומצחיק, ומעביר את המסר בצורה קלילה ואפקטיבית.

0

'בנק מרכנתיל' חוגג עם קמפיין "הבנק של השמחות"
לרוב, המילה "בנק" אינה מתקשרת לשמחה, במיוחד כאשר החשבון במינוס – ואפילו לא תמיד כשהוא בפלוס. אבל 'בנק מרכנתיל', באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', הצליחו להפוך את החוויה הבנקאית לאירוע חגיגי ומשמח. הקמפיין הכללי "הבנק של השמחות" מבוצע בהצלחה, והגרסה המותאמת לציבור החרדי מלווה במודעות ותשדירים הומוריסטיים וקריאייטיביים שמעבירים את המסר בצורה מובהקת.

0

עיריית ירושלים – קמפיין למגורים שלא מבדל
עיריית ירושלים השיקה קמפיין חדש המעודד מגורים בעיר, תחת הסיסמה "נותנים מקום לעתיד". עם זאת, התחושה היא שהמסר אינו ברור דיו – איזה עתיד בדיוק? מהו אותו "מקום"? במודעה נראית תמונה של פארק – אך פארקים קיימים גם בערים אחרות. לירושלים יש לא מעט ייחוד ובידול, אך אלה לא באו לידי ביטוי בקמפיין הנוכחי.

0

'החברה המרכזית למימוש זכויות' – בולטים בשטח
הקמפיין של 'החברה המרכזית למימוש זכויות', שהופק על ידי משרד הפרסום 'קרימלובסקי', כולל דמות של אוגר – אלמנט בלתי שגרתי שמצליח למשוך תשומת לב. העיתון שבו פורסמה המודעה הונח בכניסה לבניין, והאיור בהחלט גרם להתעכב ולהביט. הכותרת ההומוריסטית – "פגיעה באוזן עקב נשיכה של אוגר – אין לנו" – מושכת חיוך, אך לא מצליחה להסביר מה כן מציעה החברה. ייתכן שמדובר בגוף כה מוכר, עד שהציבור כבר מכיר את השירותים, ולמזלם – הציבור החרדי נוהג לקרוא גם את האותיות הקטנות.

0

'רמי לוי' – פשוט, וזה עובד
כפי שכבר נכתב בעבר, הקמפיינים של רמי לוי בהובלת משרד הפרסום 'דמיון' נוטים לבחור בפשטות – ולעיתים, דווקא בכך טמון סוד הצלחתם. לקראת חג השבועות, יוצא תשדיר רדיו חדש עם קריאייטיב פשוט במיוחד: "שבועות, חודשים ושנים". מסר קצר וברור – שעובד מצוין. לפעמים, הפשטות מנצחת.

0
קרדיט: פרסום דמיון

'אקסל' מבית 'טמפו' – אנרגיה רדיופונית
מותג המשקאות 'אקסל' יצא בקמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD', תחת הסלוגן: "מחשבות טובות, שמחות טובות". הקונספט מוצלח, אך במודעת הפרסום ניכרת פחות אנרגיה בהשוואה לתשדיר הרדיו. דווקא המוזיקה בתשדיר היא זו שתופסת את האוזן – הג'ינגל, שכבר הושמע בעבר, חוזר בחכמה. אם המותג יתמיד בשימוש בו, יש לו פוטנציאל להפוך לאלמנט מזוהה עם 'אקסל'.

0

האזינו לפינה המלאה:











עוד כתבות שיעניינו אותך

אמירה מחליאה

ליברמן רוקד על הדם: "הנער היה מגן אנושי"

אבי יעקב
שו"ת מיוחד

מרן הגר"ד לנדו: "הם פראי אדם. לא ישקטו להם". צפו

נתי קאליש
חדשות התעשייה

בכורה בלעדית: טעימה מהשיר החדש של יהודה בורן

פסח בא גד
לקראת עצרת המיליון

הרב גלזר חושף: מכתב ראשי הישיבות נגד קודקוד

יענקל'ה פרידמן
הרחובות הושחרו

הקרב על המספרים: כמה השתתפו בעצרת התפילה בי-ם?

אבי יעקב
זעקה נוקבת

"מה קורה איתנו, למה בחורים מטפסים ומסכנים את עצמם?"

פנחס בינדר
2,000 שוטרים

עומסים וחסימות נרחבות בי-ם: כך תגיעו לעצרת בבטחה

אלי יעקובוביץ
ראש הישיבה יצא מוקדם

איצו פלדמן מעיד: "לא זוכר אותו כאוב כל כך"

חיים שער
צפו ותתחזקו

החטוף בקריאה מרגשת: "שנתיים חלמתי להניח תפילין"

פנחס בן זיו
צפו

אחרי הביקור במפקדה: רה"מ בהסכם גג בקריית גת

חיים שער
לקראת שבת

הפלייליסט לפרשת לך לך: ילדינו מול ילדי ישמעאל

אלי ממונסי
אסון נורא

טרגדיה בעצרת התפילה בירושלים: נער נפל מגובה ונהרג

שמעון כץ
לאורך היום

הקולות והמראות: המשדר הנרחב נמשך • הצטרפו

מערכת אמס
השר מגיב לטלטלה

הדרמה לשיא: דוד זיני העביר את המידע על הפצ"רית

אבי יעקב
איום המנהרות והקו הצהוב

צפו בראיון המיוחד: פרשנינו הצבאי בלב עזה הצה"לית

קובי פינקלר
הערב אצל יענקל'ה

הרב גלזר: "החיילים מתו כדי להוכיח את כוחה של תורה"

יענקל'ה פרידמן
צפו

תיעודים מרהיבים מהרחפן: הרחובות נצבעו בשחור

שמעון כץ
התורה זועקת!

דקה אחרי דקה: כל העדכונים מעצרת הענק בירושלים

פנחס בן זיו
חילוץ מורכב

בן 12 התהפך עם אופניו, הכידון חדר לבטנו

אבי יעקב
מוצ"ש חי במיוחד

במוצ"ש: מצעד שוואקי וכל הפרטים על 'המלחינים'

מנחם טוקר