פרסומות, אילוסטרציה | צילום: unsplash

'ביטוח ישיר' בקמפיין מושך עין
חברת 'ביטוח ישיר' יצאה בקמפיין יצירתי ומרענן בהפקת משרד הפרסום 'בריליאנט', שכלל מודעות עיתונות ותשדיר רדיו. הקריאייטיב במודעות הזמין את הקהל לחפש את ההבדלים בין שטרות של 200 שקלים – אלמנט חזותי שתופס את העין ומעודד התעמקות במסר. "יש פה 200 ויש פה 2000 – תחליט אם אתה משלם יותר או פחות", נכתב במודעה באופן חד ומדויק. גם התשדיר שהופק כחלק מהקמפיין נחשב למוצלח ומצחיק, ומעביר את המסר בצורה קלילה ואפקטיבית.

0

'בנק מרכנתיל' חוגג עם קמפיין "הבנק של השמחות"
לרוב, המילה "בנק" אינה מתקשרת לשמחה, במיוחד כאשר החשבון במינוס – ואפילו לא תמיד כשהוא בפלוס. אבל 'בנק מרכנתיל', באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', הצליחו להפוך את החוויה הבנקאית לאירוע חגיגי ומשמח. הקמפיין הכללי "הבנק של השמחות" מבוצע בהצלחה, והגרסה המותאמת לציבור החרדי מלווה במודעות ותשדירים הומוריסטיים וקריאייטיביים שמעבירים את המסר בצורה מובהקת.

0

עיריית ירושלים – קמפיין למגורים שלא מבדל
עיריית ירושלים השיקה קמפיין חדש המעודד מגורים בעיר, תחת הסיסמה "נותנים מקום לעתיד". עם זאת, התחושה היא שהמסר אינו ברור דיו – איזה עתיד בדיוק? מהו אותו "מקום"? במודעה נראית תמונה של פארק – אך פארקים קיימים גם בערים אחרות. לירושלים יש לא מעט ייחוד ובידול, אך אלה לא באו לידי ביטוי בקמפיין הנוכחי.

0

'החברה המרכזית למימוש זכויות' – בולטים בשטח
הקמפיין של 'החברה המרכזית למימוש זכויות', שהופק על ידי משרד הפרסום 'קרימלובסקי', כולל דמות של אוגר – אלמנט בלתי שגרתי שמצליח למשוך תשומת לב. העיתון שבו פורסמה המודעה הונח בכניסה לבניין, והאיור בהחלט גרם להתעכב ולהביט. הכותרת ההומוריסטית – "פגיעה באוזן עקב נשיכה של אוגר – אין לנו" – מושכת חיוך, אך לא מצליחה להסביר מה כן מציעה החברה. ייתכן שמדובר בגוף כה מוכר, עד שהציבור כבר מכיר את השירותים, ולמזלם – הציבור החרדי נוהג לקרוא גם את האותיות הקטנות.

0

'רמי לוי' – פשוט, וזה עובד
כפי שכבר נכתב בעבר, הקמפיינים של רמי לוי בהובלת משרד הפרסום 'דמיון' נוטים לבחור בפשטות – ולעיתים, דווקא בכך טמון סוד הצלחתם. לקראת חג השבועות, יוצא תשדיר רדיו חדש עם קריאייטיב פשוט במיוחד: "שבועות, חודשים ושנים". מסר קצר וברור – שעובד מצוין. לפעמים, הפשטות מנצחת.

0
קרדיט: פרסום דמיון

'אקסל' מבית 'טמפו' – אנרגיה רדיופונית
מותג המשקאות 'אקסל' יצא בקמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD', תחת הסלוגן: "מחשבות טובות, שמחות טובות". הקונספט מוצלח, אך במודעת הפרסום ניכרת פחות אנרגיה בהשוואה לתשדיר הרדיו. דווקא המוזיקה בתשדיר היא זו שתופסת את האוזן – הג'ינגל, שכבר הושמע בעבר, חוזר בחכמה. אם המותג יתמיד בשימוש בו, יש לו פוטנציאל להפוך לאלמנט מזוהה עם 'אקסל'.

0

האזינו לפינה המלאה:











עוד כתבות שיעניינו אותך

צפו

בן גביר מגיב לתרגול חטיפתו: "אני לא מפחד"

אבי יעקב
"האשכנזים לא ישמעו לי"

מרן קורא לשינוי בישיבות: "למה לבטל תורה בגלל חנוכה"

פנחס בן זיו
זכרונו לברכה

סוף עצוב לחיפושים אחרי הבחור הנעדר: גופתו אותרה בנחל

אלי יעקובוביץ
צפו

תיעוד חדש חושף: חמאס תכנן לחטוף את השר בן גביר לעזה

פנחס בן זיו
תיעוד מפלורידה

מרגש: בן ה-56 נכנס בברית ונקרא על שם השליח שנרצח

אלי יעקובוביץ
בדרך למסיבה

אסון בכביש: מתנדב איחוד הצלה נהרג בתאונה, 5 יתומים

אלי יעקובוביץ
מתמודד בן 54

האם אביו של הזמר המוכר, הוא המלחין הבא? צפו

המלחינים
החוק יבוטל

מהלך ממשלתי חדש צפוי להוזיל את מחירי החניה בישראל

קובי אליה
הפרו את ההסכם

צה"ל מציג: שני סיכולים ממוקדים בפחות משעה

קובי פינקלר
צפו

תיעוד מטורף: גיבור מזנק על המחבל באוסטרליה

פנחס בן זיו
רעות שבעה נפשי

נפגעים רבים בפיגוע טרור רצחני נגד יהודים באוסטרליה

פנחס בן זיו
רגעי דאגה

דיוני הוועדה נעצרו: משפחת הח"כ שהתה בזירת הפיגוע

פנחס בן זיו
אנטישמיות מחליאה

התפרעויות מחוץ לאירוע חנוכה בבירת הולנד

שמעון כץ
אש ללא הפסקה

יותר מ-1,900 הפרות, מאות מחבלים מחיזבאללה חוסלו

קובי פינקלר
צפו

פגישה חריגה בבית המשפט: "אני מעריץ שלך"

אבי יעקב
הלוויתו הערב

במשטרה מאשרים: אליהו אבא שאול ז"ל אותר בתוך המים

אלי יעקובוביץ
"היה בלבול מוחלט"

עדות מצמררת: "היו שם 4 שוטרים, אף אחד לא השיב אש"

שמעון כץ
אירוע חמור

צפו: עשרות קליעים נורו לבית יהודי בקליפורניה

שמעון כץ
שומר החומות 2?

בחורי ישיבה תקפו ערבייה? קריאות לטרור ביפו

פנחס בן זיו
מדיר שינה

המקרה המטלטל: כך נמצא פעוט חרדי לבדו סמוך לרמאללה

הרב משה בן לולו