
"נערכנו מראש לעומסים הצפויים", מספר ל'קול חי' מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קרפור ישראל, "כי הערכנו שהולך לקרות משהו. הצטיידנו בכל המוצרים שהישראלים נוטים לרכוש בזמנים כאלה. שלחנו לסניפים משטחים שלמים של מים ונייר טואלט".
מהם 3 המוצרים הכי מבוקשים? "מים, בחטיפים יש גידול של מאות אחוזים כי הילדים נמצאים בבית, ושימורים. אבל גם מכירות הבשר מתחזקות כי אנשים מבשלים יותר, פחות יוצאים החוצה והולכים למסעדות".
לובושיץ מדגיש: "לא יהיה חסר אוכל ומצרכי מזון בישראל, הצרכנים יכולים להיות רגועים".
עוד באתר:
האזינו לראיון המלא, מתוך 'המהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: