
בעקבות עלייה מדאיגה בניסיונות התחזות והונאה כלפי לקוחות, שיגרה חברת הביטוח הראל הודעה מיוחדת ובה התרעה ואזהרה לציבור. בחברה מדווחים על ריבוי פניות טלפוניות והודעות מיידיות שמקורן בגורמים המתחזים לנציגי חברות שונות – לרבות חברות ביטוח – במטרה לגנוב מידע אישי או לבצע פעולות מרמה.
בהודעה שנשלחה ללקוחות נכתב: "לאור חשיבות הנושא, אנו פונים אליך שוב ומבקשים את מלוא תשומת הלב. בשבועות האחרונים נרשמה עלייה בניסיונות הונאה וגניבת מידע אישי – הכוללים פניות טלפוניות או הודעות מיידיות מגורמים שמתחזים לנציגי חברות שונות, כולל חברות ביטוח."
בהראל הדגישו כי החברה נוקטת בצעדים משמעותיים על מנת להגן על לקוחותיה, אך האחריות אינה מוטלת רק על כתפיה. "אנו עושים כל שניתן כדי להגן עליך, אך חשוב לשמור על ערנות גם מצידך," נמסר.
עוד באתר:
החברה מבקשת מהלקוחות לנהוג במשנה זהירות מול כל פנייה שאינה מוכרת או מגיעה מיוזמה חיצונית. בהודעה נכתב: "אנא לא לשתף מידע אישי, פרטי התחברות או קוד חד-פעמי עם אף גורם שפונה אלייך ביוזמתו – גם אם הוא נשמע רשמי. בכל מקרה של פנייה שנראית לך חשודה או לא מוכרת – נא לפנות אלינו לבדיקה."
בשל העלייה בניסיונות ההונאה, קוראת הראל ללקוחות להיות דרוכים במיוחד, לבדוק כל פנייה לעומק ולא להסס לפנות לשירות הלקוחות בכל חשש.