אירוע חריג ומסוכן בירושלים: נהג תושב בית חנינא נתפס כשהוא נוהג ברכבו ובין רגליו יושב פעוט בן שמונה חודשים בלבד, מתחת לגלגל ההגה וללא כל התקן ריסון כחוק.
המקרה אירע אתמול במהלך פעילות אכיפה סמויה של בלשי ימ״ר את״ן ירושלים בשכונת בית חנינא. במהלך הפעילות הבחינו הבלשים ברכב שבו הנהג נראה מסיע ילד על רגליו.
לאחר שהרכב נעצר לבדיקה, התברר כי הנהג, בן 38 תושב השכונה, נהג כאשר הפעוט יושב בין רגליו, סמוך להגה, ללא כיסא בטיחות או התקן ריסון מתאים. בנוסף, הנהג עצמו נסע ללא חגורת בטיחות.
עוד באתר:
במשטרה אומרים כי מדובר בהתנהגות חמורה במיוחד, המעמידה בסכנה ממשית את חייו של תינוק חסר ישע, במיוחד במקרה של בלימה פתאומית או תאונת דרכים. נגד הנהג נרשמה הזמנה לדין בגין העבירות שביצע.
רס״מ אלי מטלוב, מפקד יחידת ימ״ר את״ן במחוז ירושלים, אמר: “מדובר בהתנהגות חסרת אחריות המעמידה בסכנה ממשית את חייו של תינוק חסר ישע. תינוק בן 8 חודשים חייב לשבת בהתאם להוראות החוק במושב עם התקני ריסון ייעודיים”.
לדבריו, “במקרה של בלימה פתאומית או תאונת דרכים, התוצאות עלולות להיות קטלניות. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות תנועה המסכנות חיים ותמשיך לפעול בנחישות נגד נהגים המגלים זלזול בבטיחות ילדיהם ובביטחונם של כלל משתמשי הדרך”.
























