צה״ל חיסל בסוף השבוע שני מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה, שלפי הודעת דובר צה״ל פעלו בתקופה האחרונה לקידום מתווי טרור נגד כוחות צה״ל, תוך הפרה של הסכם הפסקת האש.
באחת התקיפות חוסל אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג׳באליה במרחב העיר עזה. בצה״ל אומרים כי זאזא עסק בייצור ובחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות, ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים.
לפי דובר צה״ל, בתקופה האחרונה ניסה זאזא להטמין מטענים בקרבת הקו הצהוב, במטרה לפגוע בכוחות צה״ל הפועלים במרחב בהתאם להסכם.
עוד באתר:
בתקיפה נוספת בצפון הרצועה חוסל המחבל חסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה. צפדי היה אחראי לאורך המלחמה על מתווי הצליפה נגד כוחות צה״ל במרחב העיר.
בצה״ל מציינים כי גם בתקופה האחרונה המשיך צפדי לפעול נגד הכוחות, הפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש, וניסה להכשיר מחבלים נוספים ולקדם מתווי צליפה חדשים נגד חיילי צה״ל.
בפיקוד הדרום מדגישים כי כוחות צה״ל פרוסים במרחב בהתאם להסכם, אך ימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי על הכוחות. “צה״ל ימשיך לפעול להסרת כל איום מיידי”, נמסר מדובר צה״ל.
























