
שלב משמעותי בפרויקט נתיב התחבורה הציבורית בשדרות בגין בירושלים הושלם בסוף השבוע, ובמקטע שבין מחלף ליפתא לשדרות גולדה מאיר הופעל הסדר תנועה חדש.
במסגרת העבודות הושלמו עבודות בצדו המזרחי של המקטע, ובהן חציבה, הטמנת תשתיות והכשרת התוואי. בעקבות זאת הועברה התנועה להסדר החדש, שיאפשר את המשך העבודות בצדו המערבי של הכביש במהלך החודשים הקרובים.
לצורך המעבר להסדר החדש נסגרה בלילה שבין חמישי לשישי מנהרת ליפתא, ונפתחה מחדש ביום שישי כמתוכנן.
עוד באתר:
על פי לוחות הזמנים, בתוך כחודשיים — עד ספטמבר — צפויות להסתיים העבודות במקטע המדובר, והוא ייפתח לתנועה מלאה בארבעה נתיבים.
בהמשך צפויות עבודות נוספות, בהן הנפת גשרים והקמת שבילי אופניים. עבודות אלו צפויות לגרור סגירות תנועה נקודתיות, שעליהן יימסר עדכון מראש.
הפרויקט כולו צפוי להסתיים ברבעון הראשון של שנת 2027. עם השלמתו יתווסף נתיב תחבורה ציבורית לאורך הציר, במטרה לשפר את מהירות ואמינות התחבורה הציבורית בירושלים ולהפחית עומסים בציר בגין.
























