פעילות מהירה של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הובילה למעצר שני קטינים ערבים, תושבי עיסאוויה כבני 15, בחשד להצתת חורש בציר מרטין בובר בירושלים.
האירוע החל עם קבלת דיווח במוקד 100 על שריפת חורש באזור. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים הגיעו למקום, החלו בטיפול באירוע ובמקביל פתחו בחקירת נסיבות השריפה.
במסגרת החקירה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים ובתצפיות של מרכז השליטה "מבט ירושלים". על פי המשטרה, באמצעותם זוהו שני החשודים, שלפי החשד הציתו את האש ונמלטו מהמקום.
עוד באתר:
השוטרים איתרו את השניים ועצרו אותם לחקירה. במהלך חקירתם עלה חשד כי הם מעורבים גם באירוע הצתה נוסף שאירע יום קודם באזור הכפר עיסאוויה.
מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 23.6.26.
























