פעילות שגרתית של שוטרי תחנת נתיבות הפכה בתוך רגעים לאירוע חריג, כאשר רכב שעורר חשד בשל אופן נסיעתו משך את תשומת לבם של הכוחות. השוטרים הבחינו בכלי הרכב נוסע על גבי הג'אנטים בלבד, כשבמהלך התנועה נפלטים ממנו גיצים סמוך לכיכר המשטרה בעיר.
לאחר שהשוטרים סימנו לנהג לעצור לבדיקה, הוא לא נענה להוראות והחל להתרחק מהמקום במהירות. בעקבות כך נפתח מרדף שבמהלכו פעלו הכוחות לעצור את הרכב ולמנוע המשך סיכון של משתמשי הדרך.
בסיום המרדף נעצר הרכב, ובבדיקה התברר כי בתוכו שהו שלושה קטינים בני 14 עד 15. להפתעת השוטרים, הנהג היה נער בן 14 בלבד, שאינו מחזיק ברישיון נהיגה ואינו מורשה כלל לנהוג ברכב. שלושת הקטינים עוכבו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה, שם נבדקות נסיבות האירוע וכן השאלה כיצד הגיע כלי הרכב לידיהם.
עוד באתר:
מפקד תחנת נתיבות, סנ"צ עדי בוחבוט, התייחס לאירוע ואמר: "נהיגת קטינים ללא רישיון נהיגה היא תופעה חמורה ומסוכנת, שעלולה להסתיים באסון כבד. הערנות והתגובה המהירה של שוטרי תחנת נתיבות מנעו המשך סיכון ממשי של משתמשי הדרך. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שבוחר לנהוג ללא רישיון, ונפעל למיצוי הדין גם עם כל גורם שיאפשר מסירת כלי רכב למי שאינו מורשה לנהוג, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ועל חיי אדם."
























