
אחרי הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש כי ישראל תשמור לעצמה חופש פעולה מלא בלבנון, צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים חמושים שזוהתה סמוך לכוחות הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון.
על פי הודעת דובר צה"ל, הכוחות זיהו חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל ברכס עלי א־טאהר. מיד לאחר הזיהוי, ובסגירת מעגל מהירה, תקפו הכוחות את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר איום מיידי על הכוחות.
התקיפה מגיעה ברקע המתיחות המתמשכת בדרום לבנון והמאמץ של חיזבאללה לשמר נוכחות חמושה סמוך לאזורים שבהם פועלים כוחות צה"ל. בצבא מדגישים כי כל איום מיידי על הכוחות יטופל באופן מהיר ונחרץ.
עוד באתר:
מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול להסרת איומים מיידיים, ולא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותינו".
























