
המאבק נגד גזירת הגיוס ומעצרי בני הישיבות נמשך: במוצאי שבת הקרובה, בשעה 21:00, תתקיים עצרת ענק בבני ברק נגד גזירת הגיוס, בראשות מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.
העצרת תתקיים בצומת הרחובות אשל אברהם ורבינוב בעיר, סמוך לבית החולים מעיני הישועה, וצפויים להשתתף בה אלפים מבני הציבור החרדי, בהם בני הישיבות הספרדיות, אברכים ובני תורה, במחאה על רדיפת עולם התורה והניסיונות לפגוע בלומדי התורה.
העצרת מגיעה על רקע הסערה הציבורית סביב מעצרי בחורי הישיבות, ובצל הביקורת החריפה שהשמיע מרן הראש"ל בשיעורו השבועי נגד היועצת המשפטית לממשלה והמערכת המשפטית, שמובילות קו קשה ועוין כלפי עולם התורה.
עוד באתר:
בשיעורו התייחס מרן הגר"י יוסף גם להתפתחויות המדיניות האחרונות, ואמר כי ההתהפכות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נגד ישראל נובעת מהקטרוג שנוצר בעקבות מעצר בחורי הישיבות ורדיפת לומדי התורה. בדבריו הדגיש הראש"ל כי הפגיעה בבני הישיבות אינה עניין מגזרי בלבד, אלא פגיעה רוחנית בכלל ישראל. לדבריו, כאשר פוגעים בלומדי התורה, הדבר משליך על מצבה של המדינה כולה ביטחונית, מדינית ורוחנית.
מארגני העצרת קוראים לציבור להגיע בהמוניו ולהביע מחאה ברורה נגד גזירת הגיוס, נגד המעצרים, ונגד הפגיעה המתמשכת במעמדם של בני הישיבות, תחת הקריאה לשמירה על עולם התורה ועל כבודם של לומדיה.
























