
אירוע נוסף בדרום לבנון: כוחות צה"ל ירו לפני זמן קצר לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה שפעלו בכסות אזרחית ברכס עלי א־טאהר, לאחר שחצו למרחב הביטחוני והתקרבו לכוחות באופן שהיווה איום מיידי.
על פי דובר צה"ל, הארבעה היו רכובים על דחפור ואופנוע, וחצו לתוך המרחב הביטחוני שבו פועלים כוחות צה"ל. לאחר הזיהוי ביצעו הכוחות ירי להרחקה, אולם המחבלים המשיכו להתקרב ולא נענו לקריאות הכוחות.
בעקבות המשך ההתקרבות, ביצעו הכוחות ירי נוסף במטרה להסיר את האיום. בצה"ל מסרו כי זוהתה פגיעה.
עוד באתר:
בצבא מדגישים כי חיזבאללה ממשיך לפעול מתוך כסות אזרחית, במטרה להסתיר את פעילות הטרור שלו ולהקשות על זיהוי המחבלים בשטח. לדברי צה"ל, האירוע הנוכחי הוא דוגמה נוספת לשימוש הציני שעושה הארגון באזרחי לבנון ובתשתיות אזרחיות כמגן לפעילותו.
האירוע מצטרף לשורת מקרים ברכס עלי א־טאהר בימים האחרונים, שבהם זוהו פעילי חיזבאללה בסמוך לכוחות צה"ל במרחב הביטחוני. בצה"ל מבהירים כי לא יאפשרו לארגון הטרור לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות, וימשיכו לפעול להסרת איומים מיידיים בדרום לבנון.
























