כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה (שלישי) במבצע רחב היקף לסיכול פעילות טרור בעיר בית לחם שבמרחב חטיבת עציון. במסגרת הפעילות נעצרו 19 מבוקשים, בהם גם חשודים בסחר ובהברחת אמצעי לחימה.
במהלך המבצע ביצעו הכוחות סריקות בכ-50 מבנים ברחבי העיר, ואיתרו אמצעי לחימה שונים, בהם רובה מסוג M-16, תחמושת וחלקי נשק. כלל הממצאים הוחרמו והועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון.
במקביל לפעילות בבית לחם, פעלו הכוחות גם באזור טולכרם שבחטיבת אפרים, שם נעצרו שני מבוקשים נוספים. במהלך הפעילות נתפסו שני אקדחים ותחמושת. בפעילות נוספת בחטיבת יהודה אותר והוחרם נשק מאולתר מסוג "קרלו".
עוד באתר:
במערכת הביטחון מציינים כי מתחילת שנת 2026 נמשכת פעילות אינטנסיבית לסיכול טרור ביהודה ושומרון. במסגרת המבצעים השונים הוחרמו עד כה יותר מ-250 כלי נשק וכ-40 מחרטות ששימשו לייצור אמצעי לחימה, נשקים ומטענים.































