
שלושה פועלים נפצעו היום (שלישי) באירועים נפרדים באתרי בנייה בבני ברק ובאופקים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול ראשוני לשלושת הפצועים, שמצבם הוגדר בינוני.
בבני ברק, פועל כבן 50 נפצע כתוצאה מאלימות באתר בנייה ברחוב ריינס. חובשי איחוד הצלה מאיר חשין ורוני רויזרמן מסרו כי העניקו לו טיפול ראשוני בזירה, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני. נסיבות האירוע נבדקות.
באופקים התרחשו שני אירועים נוספים בהפרש של פחות משעה. במקרה הראשון, פועל כבן 25 נפצע בינוני לאחר שנפל לתוך תעלה במהלך עבודתו באתר בנייה בעיר. יענקי פיירברגר, נהג אמבולנס, וגד עמר, חובש איחוד הצלה, סיפרו כי העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול.
עוד באתר:
זמן קצר לאחר מכן, פועל נוסף – עובד זר כבן 45 – נפצע בינוני לאחר שנפל מגובה של כ‑3 מטרים בעת שעבד על פיגומים באתר בנייה ברחוב נחל חתירה באופקים. צוותי איחוד הצלה העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה לבית החולים סורוקה.
בארגון מציינים כי ריבוי האירועים מדגיש את הצורך בהקפדה על נהלי בטיחות באתרי בנייה, במיוחד בעבודות בגובה.


























