
תת-אלוף (במיל') עופר וינטר שוקל כניסה עצמאית למערכת הפוליטית ולא צפוי להצטרף לאחת ממפלגות הימין הקיימות, כך עולה מפרסום בחדשות 14.
על פי הדיווח, וינטר סבור כי הוא מסוגל להביא למחנה הימין מצביעים רבים מהמרכז ומהשמאל, ובמידה שיחליט להתמודד בבחירות הקרובות – יעשה זאת באמצעות מפלגה חדשה שיקים בעצמו.
בהקלטות מחוג בית שנערך בימים האחרונים ונחשפו בפרסום, נשמע וינטר תוקף בחריפות את הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. לדבריו, "גדי איזנקוט עשה כל מה שהוא יכול כדי שאני אסיים את שירותי בצה"ל". וינטר קשר בין איזנקוט לבין מה שכינה "הקונספציה" הביטחונית שקדמה למלחמה, והוסיף: "אני שומע עכשיו שגדי יביא את הניצחון, אבל זו הקונספציה, זו התפיסה, זו ההסדרה וההכלה".
עוד באתר:
בהמשך דבריו התייחס וינטר לשורת בכירים ששירתו לצד איזנקוט, בהם יאיר גולן, אהרון חליוה ו־הרצי הלוי. "תספר לי מי החברים שלך ואני אגיד לך מה התפיסה שלך", אמר, והוסיף כי "אף אחד שלא יתחפש ולא יספר לי שהוא הולך להיות פתאום אחר – הקונספציה היא שם".
























