משה דוד וייסמאנדל בקליפ חדש מתוך מופע הענק בבנייני האומה "כי ימינך" מתוך אלבום הבכורה בקול נעים. על במת 360, בהשתתפות אלפי בני ישיבות. ובניצוחו של יואלי דיקמן.
הקליפ הוא שני בסדרה, לקראת שורה של ביצועי לייב נוספים, הכוללים דואטים מרשימים שבוצעו על הבמה, עם גדולי הזמר החסידי, וצפויים לצאת בקרוב.
מילים:
עוד באתר:
מָה נֹאמַר מַה נְּדַבֵּר
וּמַה נִּצְטַדָּק
נֶחְפְּשָׂה דַּרְכֵּנוּ וְנַחְקֹרָה
וְנָשׁוּבָה אֵלֶיךָ
כִּי יְמִינְךָ פְּשׁוּטָה
לְקַבֵּל שָׁבִים
קרדיטים:
הפקה: נטע לוין
לחן: אלי קליין
מילים: סליחות
ניצוח והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן
מקהלה: נשמה
מיקס: חיים מוזס
צילום: רועי גולן, אלי זינגר
סאונד: מושיק צברי
תאורן: אופיר בן חיים
VJ: איציק דניאל
עריכה וצבע: הרשי סגל
עיצוב עטיפה: שניאור קורטס
























