
תלמידי כיתה א' של תלמוד תורה ברסלב בירושלים, העומד בנשיאות הרה"ח רבי משה קרמר, ציינו את מעמד "מסיבת חומש" המסורתי עם כניסתם ללימוד המקרא. המעמד התקיים בהיכל בית המדרש הגדול של חסידי ברסלב בירושלים, בהשתתפות הורי התלמידים.
במהלך המעמד נשאו דברים נשיא המוסדות הרה"ח רבי משה קרמר, ובשם ההורים נאם הרה"ח רבי יעקב נתן אנשין. באירוע השתתפו וכיבדו את שולחן הכבוד: הרה"ח ר' אפרים נחמן אנשין, הרה"ג ר' יצחק רוזנבלט, הרה"ח ר' שמעון אליהו ברוין והרה"ח ר' שמעון צבי שפירא.
לאחר חלוקת החומשים לילדי החמד, פצחו ההורים והתלמידים בריקודי שמחה לרגל השמחה הגדולה.
עוד באתר:
,































