
במלאת השבעה להסתלקותו של הרה"צ רבי חיים דוב הלפרין זצוק"ל בן האדמו"ר מוואסלוי וחתן האדמו"ר מבוהוש ייבדלו לחיים, נערך ביום שני בערב הספד בהיכל בית מדרש וואסלוי ברמת אהרן בבני ברק בהשתתפות קהל רב.
הספידוהו אחיו הרה"צ רבי יצחק הלפרין, גיסו הרה"צ רבי אברהם חיים פרנקל, הגה"ח רבי ישראל אהרונסון הגה"ח רבי מרדכי אורי אנגלמן רב ואב"ד מערב ראשון לציון, הגה"ח רבי ישראל זושא הורביץ רב ואב"ד קהיילות החסידים באלעד, וחתנו הרה"צ רבי אליעזר זוסיא שטרן. בהספד השתתפו אדמו"רים רבנים ורבני המשפחה.
צילום: יהודה פרקוביץ




























































