
נציגי המשפחות השכולות מפורום הגבורה קיימו היום פגישות בכנסת עם סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין ועם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ברקע הלחצים הבינלאומיים הגוברים על ישראל והדיונים סביב המשך הפעילות הביטחונית בצפון.
בני המשפחות ביקשו להעביר למקבלי ההחלטות מסר ברור: אסור לסגת מהישגי הלחימה, ויש להבטיח כי האיום על יישובי הצפון לא יחזור למצב שקדם למערכה. לדבריהם, השבת הביטחון לתושבים מחייבת המשך נוכחות צבאית במקומות האסטרטגיים ושמירה על חופש הפעולה של צה"ל.
בפגישה עם השר לוין הביעו נציגי הפורום דאגה מהמצב הביטחוני בצפון ומהאפשרות של לחץ מדיני שיביא לצמצום הפעילות הצבאית. לוין השיב כי מדיניות ישראל לא השתנתה, ואמר: "הוראות הפתיחה באש לחיילינו לא שונו. ישראל מבססת את נוכחות צה"ל במקומות האסטרטגיים ואף פועלת למנוע ירי. לא נסוג משום יעד שיהווה איום על מדינת ישראל. בניכם הקדושים לא נפלו לשווא".
עוד באתר:
בהמשך נפגשו נציגי הפורום עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שהתייחס גם למערכת היחסים עם ארצות הברית. אוחנה אמר כי ישראל מתואמת עם הממשל האמריקני, אך הדגיש כי לישראל שמורה הזכות העצמאית להגן על אזרחיה וחייליה.
לדבריו, "צה"ל יישאר במקומות האסטרטגיים כדי להבטיח את הביטחון בגבול הצפון. אנו נמצאים בימים גורליים". אוחנה הוסיף כי ראש הממשלה נתון ללחצים משמעותיים מבית ומחוץ, אך פועל לשמר את הקשר עם הנשיא טראמפ, תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל.
בפורום הגבורה אמרו כי הפגישות הן חלק ממאמץ מתמשך של המשפחות השכולות לוודא שהמערכה בצפון תסתיים בשינוי ביטחוני אמיתי ולא בהסדר שיחזיר את האיום אל הגבול.
























