
צה"ל התיר לפרסום כי רס"ר (במיל') באסל סויד, בן 32 מהיישוב פקיעין, נהרג הלילה בתאונה מבצעית בדרום לבנון במהלך פעילות של כוחות צה"ל באזור. סויד שירת כנהג מבצעי בגדוד 75, והלווייתו צפויה להתקיים היום בשעה 17:00 בפקיעין.
על פי הפרטים הראשוניים, התאונה אירעה במהלך משימת תדלוק מנהלתית לכוחות הפועלים בדרום לבנון. סויד נהג במשאית צבאית מסוג "אושקוש", כשלצדו ישב לוחם שתפקידו היה לאבטח את הנסיעה. מסיבה הנבדקת כעת התהפך הרכב באזור הכפר רב א-תלתין. כתוצאה מהתאונה נהרג סויד במקום, בעוד הלוחם שישב עמו בקבינה נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי.
מותו של סויד מצטרף לשורה של אירועים קשים שאירעו בימים האחרונים בזירות הלחימה. אתמול הותר לפרסום כי ראד אבו אלקיעאן, תושב רהט שעבד בחברה קבלנית המבצעת עבודות עבור משרד הביטחון, נהרג ברצועת עזה בעקבות תאונה מבצעית.
עוד באתר:
ביום שישי האחרון נפל רס"ל ניר בן ארי, לוחם ביחידת מגלן בן 21 מכרם מהר"ל, במהלך פעילות בדרום לבנון. באותו אירוע נפצעו 13 לוחמים נוספים.
ימים ספורים קודם לכן נהרגו ארבעה לוחמי שריון, ובהם מפקד גדוד 52, דור בן שמחון. על פי תחקיר ראשוני, הכוח נפגע במתקפה משולבת שכללה ירי טילי נ"ט ורחפן נפץ של חיזבאללה באזור רכס עלי טאהר שבדרום לבנון.

























