
רוכב אופנוע כבן 50 נהרג היום בתאונת דרכים קשה בכביש 20, סמוך למחלף השלום לכיוון צפון, לאחר שנפגע בתאונה במעורבות מונית ואופנוע.
צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לזירה והעניקו סיוע רפואי ראשוני לרוכב האופנוע, שסבל מפציעות קשות מאוד. בתום מאמצי החייאה נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו במקום.
צאדק אלעכל ועקיבא קאופמן, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה בתום מאמצי החייאה — עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
עוד באתר:
גם במד"א דיווחו כי בשעה 13:18 התקבל במוקד 101 דיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 20 סמוך למחלף השלום. פראמדיקים וחובשים של מד"א תיארו תאונה קשה מאוד, כאשר האופנוע נמצא מרוסק בשול הכביש והרוכב שכב בסמוך כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים.
בוחני תאונות הדרכים של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. במקום נרשמים עומסי תנועה כבדים, ושוטרים פועלים להכוונת התנועה. במשטרה מבקשים מהנהגים להימנע מהגעה לאזור ולהישמע להנחיות השוטרים.
יצויין, כי על פי עדי ראייה, רכב ההרוג על אופנוע מסוג דוקאטי אדום, אחד הדגמים היוקרתיים ביותר בעולם.
























